Demontaż alternatora Opel Astra G 1.4

04 Lip 2017, 22:52

Witam.
Zapaliła mi się kontrolką aku i mam brak wspomagania. Sprawdzałem multimetrem i rzeczywiście nie ma ładowania.
Chciałem zawieź alternator do elektromechanika. Niestety mam problem z jego wyciągnięciem. Pasek ściągnąłem. Górną śrubę odkręciłem bez problemu. Żeby poradzić sobie z dolną musiałem odkręcić sprężynę z napinacza paska. Obie śruby odkręcone, ale alternator ani drgnie! Macie pomysł o co chodzi?
Pozdrawiam

Zdjęcia śrub które odkręciłem:

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

dave00k
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 30 05 1995
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.4 Z14XEP
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

05 Lip 2017, 09:18

Musisz czyms podwazyc mocno np łapką jakąś bo czesci aluminiowe sie ze sobą "skleiły" bo tam wszystko dobrze ciasno spasowane
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16738
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

05 Lip 2017, 18:53

Przykręcenie śrub i lekkie stukanie po nich pomogło.
dave00k
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 30 05 1995
Auto: Opel Astra G
Silnik: 1.4 Z14XEP
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co należy okresowo sprawdzać w samochodzie?
    Nie znalazłem na forum podobnego tematu, a myślę że może on pomóc innym użytkownikom/kierowcom w ustaleniu tego na co powinni zwracać uwagę okresowo podczas eksploatacji samochodu. O pewnych rzeczach zapominamy czasem ...
    Jakie silniki wybierają Europejczycy?
    Analitycy sygnalizują, że październik 2017 r. był momentem przełomowym pod względem wybieranego przez kierowców rodzaju paliwa. W ciągu tego miesiąca zarejestrowano ponad 619 tys. pojazdów z silnikami benzynowymi, ...