REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Moim zdaniem to stwierdzenie jest bez sensu nie wiedząc jakie przebiegi będzie robił kupujący... Poniżej 25 tyś km rocznie tylko benzyna - wliczając koszty napraw i eksploatacji wyjdzie Cię taniej od diesla. Do tego zawsze używana benzynka będzie miała sporo niższy przebieg.pawelec napisał(a):MOim zdaniem tylko i wyłącznie brać diesla bez żadnego zastanowienia.
Moim zdaniem to stwierdzenie jest bez sensu nie wiedząc jakie przebiegi będzie robił kupujący... Poniżej 25 tyś km rocznie tylko benzyna - wliczając koszty napraw i eksploatacji wyjdzie Cię taniej od diesla. Do tego zawsze używana benzynka będzie miała sporo niższy przebieg.
No właśnie, jak to jest z tymi Oplami? W początkowej fazie poszukiwań skłaniałem się co do Astry, ale wszyscy twierdzą, że rdzewieje, że się psuje i właściwie więcej czasu spędza na warsztacie niż w trasie.Może byś zastanowił się nad Oplem Signum?
.jogurt napisał(a):Zastanawiałem się nad toyotą corollą, golfem V (chociaż do 30 tyś. to raczej ciężko. Obawiam się, że w tej kwocie mogą być same zjechane albo kradzione...), seatem leonem albo cordobą i mazdą 3 (chociaż tu te same problemy co z golfem).
KaczorLSM napisał(a):Moim zdaniem to stwierdzenie jest bez sensu nie wiedząc jakie przebiegi będzie robił kupujący... Poniżej 25 tyś km rocznie tylko benzyna - wliczając koszty napraw i eksploatacji wyjdzie Cię taniej od diesla. Do tego zawsze używana benzynka będzie miała sporo niższy przebieg.
jogurt napisał(a):Będę jeździł pewnie ok. 350-450 km na miesiąc + pewnie jakiś wyjazd w wakacje, czyli pewnie 5-7 tysięcy km rocznie.
Serio naprawy Diesla są takie drogie? Planowałem, że zaoszczędzę na paliwie, dzięki czemu zwróci mi się różnica w cenie benzynki i zostanie jeszcze na naprawy.![]()