Do 10-12tyś

24 Wrz 2012, 13:10

Witam. Potrzebuję w miarę mały samochód do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Silnik o poj. 1.2 - 1.4 który dobrze znosi gaz. Nie jestem w stanie powiedzieć ile rocznie będę robił km. Z pewnoscią czym samochód będzie ekonomiczniejszy, tym więcej. Do pracy mam 15km w jedną stronę. Często też jeżdzę na krótkich odcinkach po mieście i w miarę krótkie 20-40km trasy. Rzadziej jakieś dalsze wypady. Chcę aby samochód nie palił w mieście więcej niż 10 l LPG przy sprawnej jeździe(nie zamulając ani nie jeżdząc jak młody gniewny).

Wynalazki typu seicento czy inne silniki z 3 garami o poj. 1.0 i mniej odpadają. Roczniki od 2000 w górę ponieważ chcę coś w miarę świeżego
Moje propozycje(nie znam się na mechanice takze jeśli w propozycjach będą jakieś silniki tzw. wynalazki to piszcie od razu abym nie wpakował się na minę typu dwumasy w niektórych dieslach czy wielowahaczowe zawieszenie. Szukam samochodu taniego w naprawie pod względem mechaniki):

Ford Fiesta Mk6 z silnikami: 1.4 16V 80KM, 1.25 i 16V 75KM(ten silnik od 2003 więc pewnie będzie trudniej znaleźć)

Opel Corsa C z silnikami: 1.2 16V 75KM, 1.2 Twinport ECOTEC 80KM, 1.4 16V 90KM

Myślałem jeszcze nad Fabią z silnikiem 1.4MPI, podobno to bardzo dobra konstrukcja która świetnie znosi gaz, jednak wnętrze(plastic fantastic) stanowczo mnie odrzuca.

Jakieś inne, konkretne propozycje? Czy może dobrze szukam?
Chwała nie przemija ...
jovovich
Początkujący

Miejscowość: Piekary Śląskie
Prawo jazdy: 16 01 2008
Auto: Audi a3
Silnik: 2.0 TFSI 200km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Wrz 2012, 18:32

Fiat Brava tylko nie z silnikiem 1.4
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

24 Wrz 2012, 21:59

Brava za 12tyś?

2 lata temu sprzedaliśmy taką z 97 roku z silnikiem 1.6 16V w bardzo dobrym stanie za 4800zł.
Za tą kwotę miałbym trzy bravy.... Szukam czegoś młodszego a to konstrukcja z połowy lat '90tych.