Dylemat dotyczący Mercedesa W210 2.8 204 km.

13 Sty 2020, 23:59

Witam

Posiadam aktualnie Opel Vectra C z roku 2007 z silnikiem 1.8 140km z Polskiego salony z przebiegiem 105 tyś.
Miałem okazje przejechać się Mercedesem W210 z roku 1998 i bardzo mi się spodobał, komfort i wyciszenie jest nieporównywalnie lepsze.
Moje pytanie brzmi czy jest w ogóle sens przesiadania się na taki stary samochód. Czy koszty utrzymania są na podobnym poziomie ?
Ogólnie z marką Merecedes nie miałem nigdy do czynienia i jestem laikiem.
(wiem tylko, że ruda wściekle atakuje ten model)

Nie wiem czy temat założyłem w odpowiedniej części forum, jeżeli nie z góry przepraszam.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :)
MercedesOne
Obserwowany

14 Sty 2020, 00:20

Silnik 2.8 więc utrzymanie zdecydowanie będzie droższe.

Najważniejsze pytanie to w jakim stanie jest ten Mercedes, a w jakim Vectra? Merce to ogólnie dość dobre auta i zbytnio się nie psują. Opel z kolei na pewno ma tańsze części.
Marcel2727
Aktywny
Awatar użytkownika

Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Bartolekk ma wtyki u moderacji
Silnik: SzybszyOdTwojego
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2020

14 Sty 2020, 11:05

Aktualnie posiadany samochód był zakupiony w Polskim salonie, jestem drugim właścicielem. W samochodzie, jest wymienione całe zawieszenie, są nowe tarcze i klocki oraz nowe amortyzatory z przodu z tyłu są w bardzo dobrym stanie.
Auto jest na dzień dzisiejszy bez żadnego wkładu finansowego.

Mercedesem jechałem i w zawieszeniu nie było słychać żadnych stuków lub innych dziwnych dźwięków. Ale to też może być to kwestia bardzo dobrego wygłuszenia samochodu. Silnik chodzi równo.
Ognisk korozji też nie zauważyłem, ale od spodu samochodu nie widziałem.

Musiałbym przyjechać z osobą która zajmuje się sprawdzaniem samochodu pod kątem stanu technicznego. (np: autotesto).