Dynamiczny liftback/kombii z LPG

12 Kwi 2019, 19:02

Mając taką kasę chcesz kupić lagunę2 z turbo z lpg i z nalotem pod 300k.km.i tonie jest wiara w cuda...?

w przebiegi nie wierzę, stawiam na stan auta i wiem, że da się trafić, co nadal nie uważam za "cud", ale doceniam sprowadzenie na ziemię, na pewno przemyślę to jaki kierunek obrać :ok: :wink:
beast89
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 09 05 2009
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volvo s40/Almera 1.5

12 Kwi 2019, 21:53

beast89 napisał(a):w przebiegi nie wierzę, stawiam na stan auta i wiem, że da się trafić, co nadal nie uważam za "cud", ale doceniam sprowadzenie na ziemię, na pewno przemyślę to jaki kierunek obrać :ok: :wink:


Zasada jest prosta jak się nia ma kasy to lubisz co masz a nie wybierasz jakieś cudaki ... może kiedyś takie wynalazki opłacało się reanimować ale teraz??? Gdzie robocizna i graty kosztują swoje to lepiej olać.

Zobacz np: taka lagunka

sprzęgiłeko z dwumasą 2k, notorycznie szwankujący hebel ręczny (używany) 450zł. i to jak nie wyjdzie coś dodatkowo, turbinka 1300zł, a jak np.lpg było źle wystrojone i poleciały zawory to co wtedy będzie w opcji minimum 600zł maximum hmm lepiej kupić słupek. Ceny podałem Ci bez robocizny więc dalej uważasz że ktoś Ci wymienił dwumasę za 2,5k że sprzedać auto za 12k??? A wiesz ile kosztuje łgoły słupek do lagi 2 2,0t ???
pewnie ze 2,5k a chcesz się założyć że zwykły kosztuje połowę taniej i ma połowę mniej czujników...
Więc policz sam co się opłaca i czy masz na to kaskę :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

12 Kwi 2019, 23:21

Zasada jest prosta jak się nia ma kasy to lubisz co masz a nie wybierasz jakieś cudaki ... może kiedyś takie wynalazki opłacało się reanimować ale teraz??? Gdzie robocizna i graty kosztują swoje to lepiej olać. Zobacz np: taka lagunka sprzęgiłeko z dwumasą 2k, notorycznie szwankujący hebel ręczny (używany) 450zł. i to jak nie wyjdzie coś dodatkowo, turbinka 1300zł, a jak np.lpg było źle wystrojone i poleciały zawory to co wtedy będzie w opcji minimum 600zł maximum hmm lepiej kupić słupek. Ceny podałem Ci bez robocizny więc dalej uważasz że ktoś Ci wymienił dwumasę za 2,5k że sprzedać auto za 12k??? A wiesz ile kosztuje łgoły słupek do lagi 2 2,0t ??? pewnie ze 2,5k a chcesz się założyć że zwykły kosztuje połowę taniej i ma połowę mniej czujników... Więc policz sam co się opłaca i czy masz na to kaskę


Ok, to teraz jeszcze pytanie, którego Ci nie popuszczę :wink:
co polecasz w tym budżecie do 15k?
Coś z nie za małym bagażnikiem, żeby nie bało się dłuższych podróży i gazu.
beast89
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 09 05 2009
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volvo s40/Almera 1.5

13 Kwi 2019, 13:19

beast89 napisał(a):to teraz jeszcze pytanie, którego Ci nie popuszczę
co polecasz w tym budżecie do 15k?
Coś z nie za małym bagażnikiem, żeby nie bało się dłuższych podróży i gazu.

Tak naprawdę do 15k.szukaj wszystkiego jak najprostrzego. Jak koniecznie potrzeujesz turbo to np.jest w octawiance wtedy odchodzi Ci problem elektromechaniki bo jest stabilnie, bardzo tani zawias, brak zagwostek typu karty hendfree albo obsranych silniczków hebla ręcznego a pozostaje kwestia instalacji turbo co oczywiście może szarpnąć po kieszeni.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Kwi 2019, 15:26

Co jak co ale 1,8T jeśli o nim mowa w Octavii też potrafi uderzyć po kieszeni np za 700 zł Boscha przepływka.. :yes:
[link do oferty na Allegro wygasł]

tu np oryginał zawór upustowy DV
http://www.getem.pl/sklep/towar.2082.za ... 5710n.html

do tego rozrząd i inne rzeczy, pompy paliwa, też jest dwumasa, gdzie zestaw LUK ok 1200-1300 zł na aukcjach a w sklepie pewnie i z 1600

Także może lepiej iść w jakieś 2,0?
No ale trzeba być pewnych rzeczy świadomym.
Laguna ma swoje bolączki, ale w 1,8T są graty które swoje kosztuje, a kupowanie topranów czy maxgear przy takim silniku to nieporozumienie i te czujniki nie będą działać poprawnie kupione nie oryginały.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

13 Kwi 2019, 15:44

Pionek napisał(a):o jak co ale 1,8T jeśli o nim mowa w Octavii też potrafi uderzyć po kieszeni np za 700 zł Boscha przepływka..

Podałem to jako ostateczna ostateczność. :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Kalkulator średniego spalania
    Policzenie wartości średniego spalania jest dosyć istotne dla większości kierowców dlatego też przygotowaliśmy kalkulator kosztów zużycia paliwa który pozwala obliczyć średnie spalanie na określonym dystansie, ...

14 Kwi 2019, 20:46

szybki napisał(a):
Pionek napisał(a):o jak co ale 1,8T jeśli o nim mowa w Octavii też potrafi uderzyć po kieszeni np za 700 zł Boscha przepływka..

Podałem to jako ostateczna ostateczność. :)

@szybki jeśli możesz, to naprowadź mnie w co warto celować pod LPG, z dobrą trwałością i na dłuższy czas :)
myślałem o np Toyocie Avensis II 1.8 kombii...ale tam był problem z poborem oleju :/
Hondzie Civic VIII sedan at lub Honda FR-V, ale tam już mały bagażnik... o Acordzie VII nie myślę, bo strach mnie trochę ogarnia jak czytam o sworzniach, które padają w trakcie jazdy na autostradzie choćby :no: a często nimi podróżuję
nie wiem co jeszcze można ciekawego znaleźć za tą kwotę, ale mam nadzieję, że podzielisz się jakimiś typami :wink:
beast89
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 09 05 2009
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Volvo s40/Almera 1.5