Dziurawy tłumik a spalanie

20 Sie 2013, 13:43

Witam czy od dziurawej koncowki wydechu można zaobserwowac spadek mocy lub zwiekszenie spalania??
Podtlenek LPG is My Lover <3 :D
piotrekp132
Początkujący
 
Posty: 72
Miejscowość: Dallas
Prawo jazdy: 08 03 2013
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Bmw e39
Silnik: 523i (197km :D )
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Sie 2013, 11:44

Raczej wzrost mocy - szybciej uciekają spaliny, spalanie raczej bez zmian. Wklej zdjęcie jak to wygląda!
A tu masz opis jak zabezpieczyć tłumik przed rdzą: http://www.autoparto.pl/poradniki/pokaz,5,zabezpieczenie-tlumika-przed-korozja.html :ok:
gracz24ha
Początkujący
 
Posty: 223
Auto: Peugeot

21 Sie 2013, 13:31

Dzieki za link, przyda się :)
Podtlenek LPG is My Lover <3 :D
piotrekp132
Początkujący
 
Posty: 72
Miejscowość: Dallas
Prawo jazdy: 08 03 2013
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Bmw e39
Silnik: 523i (197km :D )
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

21 Sie 2013, 15:12

ciekawy ten poradnik, polecam
milky
Nowicjusz
 
Posty: 35
Prawo jazdy: 02 04 2010
Auto: Volvo V40 Hatchback
Silnik: T4 180 KM

16 Wrz 2013, 21:31

piotrekp132 napisał(a):Witam czy od dziurawej koncowki wydechu można zaobserwowac spadek mocy lub zwiekszenie spalania??


Jeżeli faktycznie skorodowana jest wyłącznie końcówka układu wydechowego (fragment za tłumikiem końcowym), to nie powinno to odgrywać znaczącej roli we wzroście spalania, czy spadku osiągów.
W innym przypadku rozszczelnienie ukł. wydechowego, może mieć wpływ na zaburzenie pracy czujników, jak chociażby sondy lambda i tym samym pogorszenie parametrów pracy silnika.
Serdecznie pozdrawiam
Łukasz /SpeedR/ Bielakowski
SpeedR
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: Warszawa