dzida napisał(a):jakbyś wiedział co to za ogromna
POLSKA firma (zatrudnia 25tys. osób) to byś skojarzył, że tam nie ma miejsca na oszczędności - zgłaszasz i masz zrobione, bo to dla nich grosze. Ja nie katowałem, bo jestem spokojnym kierowcą. Na oleju też nikt nie oszczędza, bo lany jest markowy pełny syntetyk, a nie jakiś no name mineral - dostaliśmy zalecenie o pilnowaniu oleju po tym co się dzieje z tymi autami (oraz Cytryną C5 1,6THP). Jakoś Accordy i Legendy jeżdżą bez zająknięcia. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj, bo widzę, że jesteś zaślepiony niemiecką motoryzacją VAGa skoro bronisz takie buble jak FSI itp
Serwis to jedno, a kierowcy to drugie Wierze, że ty jesteś spokojnym kierowcą, ale ręczysz za wszystkich? Wątpię
Dlaczego u was w firmie 2.0TDI CR zatarły się z powodu pompy oleju? Problem z pompą, jest całkowicie do rozwiązania i floty, które zajęły się w porę tym problemem, nadal mają całe silniki. Co do spalania oleju w 1.9TDI PD, napisałem Ci w poprzednim poście, jakie spalanie jest możliwe, ale jak widać nie zadałeś sobie trudu, aby doczytać
Wczoraj akurat moja narzeczona przyjechała do domu służbowym Passatem B6 2.0TDI CR 2008r z przelotem 347tyś.km i samochód nadal ma się dobrze i nic nie wskazuje, aby ten silnik miał już paść.
dzida napisał(a):Dyskusji z fanboyem nie wygram, bo to najlepsze auta
Powiem tylko, że jako miłośnik Lexusa od razu wypisałem wady/usterki, które dotyczą tej marki/modelu, bez ściemniania i olewania - to jest różnica pomiędzy użytkownikami tych marek i zaraz poszły komentarze jakie to wadliwe auto.
Bez urazy, ale ja pamiętam jednak troszkę inną wersje. Najpierw przez długi czas twierdziłeś, że jedynymi usterkami Lexusa to zmieniarka i zapiekające hamulce, dopiero jak kupiłeś swojego lexusa przejrzałeś, ze jednak więcej słabych punktów jest
dzida napisał(a):i dla Ciebie to już zaleta
Badźmy realistami i stwierdźmy jasno lipa to lipa ładnie pisząć