Ekonomiczne auto do 3tys z LPG

27 Paź 2010, 11:36

Witam wszystkich!
Jestem młodym kierowcą (prawko od pół roku), ale zdołałem "uciułać" troszke kasy na własny samochód. Mam na auto około 3 tysiecy, nie licząc opłat.
Co mnie interesuje? Przede wszystkim to,żeby auto było ekonomiczne, mało paliło(najlepiej LPG),a części były tanie i dostępne. Nie interesują mnie osiągi szybkościowe itp bajery - to nie dla mnie, preferuję spokojną jazdę ;) Jakieś propozycje?
Matall
Nowicjusz

Miejscowość: Toruń

27 Paź 2010, 11:42

Moim zdaniem najlepszą opcją bedzie Fiat CC 1100.Średnio spali z 7-8l lpg/100km,części są łatwo dostępne (praktycznie na każdym szrocie) a ceny są śmiesznie tanie.
np [link do oferty na Allegro wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

27 Paź 2010, 11:56

Ojciec mój miał kiedyś Tico z gazem i bardzo sobie je chwalił, może w tym kierunku coś też patrzeć?
Matall
Nowicjusz

27 Paź 2010, 11:59

Znajdziesz też Peugota 106 1.1 za te pieniądze :)
siebek25
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kielce

27 Paź 2010, 12:20

Tico z jednej strony to dobra propozycja bo jest bardzo ekonomicznym autem ale z drugiej strony tam jest fatalna blacha (nie dość że szybko gnije to jeszcze bardzo słaba,nawet od pchania autka lubi sie powyginać).Ja osobiście zamiast Tico wolałbym Uno Fire 1.0 45KM.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

27 Paź 2010, 12:32

dervu
Zaawansowany

Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne