„Fajne auto” za 30k?

14 Mar 2023, 20:25

Faktycznie oglądając filmiki na jutubie te plastiki są wręcz ordynarne :mrgreen: tak naprawdę jedyne co zachęca mnie do tego Saaba to duże moce (łatwa możliwość podkręcenia) i unikatowość.

Lexem jeździłem i IS200 i IS300 (tym drugiem tylko przejażdżka). Różnica między nimi duża. Zawsze marzyło mi się auto ala szybcy i wściekli :lol: więc taki IS200 z doładowaniem by się nadał idealnie :mrgreen: Póki co nie bardzo widzę ogłoszenia warte uwagi na olx i otomoto, na pewno ładna sztuka is200 jest obecnie w Busko-Zdrój, ale 27k wydaje się być lekką przesadą za 20 letniego lexa. Is300 też tam mają mieć wkrótce z nalotem zaledwie 94kkm, ale 50k to już gruuuuba przesada.

Ewentualnie czy warto dołożyć trochę (pytanie ile) do IS250? Wydaje mi się, że chyba powinno dać się łatwiej znaleźć niezajeżdżony egzemplarz niż 1 gen? Tylko zastanawiam się czy to auto nie będzie trochę ciut ociężałe?
Nickname30
Nowicjusz
 
Posty: 9

14 Mar 2023, 21:25

is250 jest generalnie wolny, niby 200 koni to nadal niewiele ale w tym aucie totalnie tego nie czuć
Inna sprawa, że lepiej byłoby kupić polifta
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2647
Przebieg/rok: >50tys. km

14 Mar 2023, 22:54

Nickname30 napisał(a):Faktycznie oglądając filmiki na jutubie te plastiki są wręcz ordynarne :mrgreen: tak naprawdę jedyne co zachęca mnie do tego Saaba to duże moce (łatwa możliwość podkręcenia) i unikatowość.


Masz tu temacik o saabie jak coś można jeszcze coś dołożyć. Jest tego sporo :D
samochod-z-silnikiem-benzynowym-do-30-tysiecy-alfa-saab-volvo-vt130871.htm?hilit=SAAB

Jeżeli kręci Cię "podkręcanie" to zobacz mój temat o megane 2,0 tce.

Nickname30 napisał(a):więc taki IS200 z doładowaniem by się nadał idealnie

No nie wiem. Nie będę Ci rozwijał tematu ale silnik 1g nie jest dobrą bazą do modów. Oczywiście jest trwały i to bardzo ale niestety o modach zapomnij chyba że sam sobie je zrobisz po taniości albo kupisz gotowca tte/bemani.
Nickname30 napisał(a): Is300 też tam mają mieć wkrótce z nalotem zaledwie 94kkm, ale 50k to już gruuuuba przesada.

Mocna fantastyka :D
Nickname30 napisał(a):Ewentualnie czy warto dołożyć trochę (pytanie ile) do IS250?

Szukaj po lifcie. Osiągi do sprawnej jazdy ok.bo v6 fajnie walnie z dołu.
Po lifcie jest kilka ważnych zmian. Kwoty za fl to około 40-50k.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Mar 2023, 06:49

Czyli w zasadzie i tak wszystko się sprowadza do is200 z kompresorem vs is300. W przypadku takiego auta chyba jednak wolałbym manual tym bardziej, że zmiany biegów w porównaniu do przeciętnego francuza są czystą przyjemnością (może poza 2 biegiem w zmęczonych egzemplarzach). A jednak is300 w manualu w oryginale tylko z USA.

Mam „okazję” teraz kupić is200 TTE za 23k, ale 250km ode mnie, niby bez rudej, 240kkm nalotu z LPG (30kkm zrobione, instalacja z zapasem, reduktor do 300KM). Z tego co tylko pisał właściciel do zrobienia tarczobęben z tyłu z okładzinami i… estą?
W dodatku z tyłu coś stuka i póki co tyle wiem.
Nickname30
Nowicjusz
 
Posty: 9

15 Mar 2023, 08:10

Nickname30 napisał(a):przypadku takiego auta chyba jednak wolałbym manual tym bardziej, że zmiany biegów w porównaniu do przeciętnego francuza są czystą przyjemnością (może poza 2 biegiem w zmęczonych egzemplarzach).

Czy ja wiem z tą przyjemnością ? Mam Francuza 6b i miałem is200 bemani jakoś zmiana biegów nie wywołała u mnie wielkiego zainteresowania :D
Nickname30 napisał(a):A jednak is300 w manualu w oryginale tylko z USA.

Niestety. W PL są gotowe zestawy swapa skrzyni manualnej pod 2jz no ale jest to tuning.
Nickname30 napisał(a):Mam „okazję” teraz kupić is200 TTE za 23k, ale 250km ode mnie, niby bez rudej, 240kkm nalotu z LPG (30kkm zrobione, instalacja z zapasem, reduktor do 300KM). Z tego co tylko pisał właściciel do zrobienia tarczobęben z tyłu z okładzinami i… estą?
W dodatku z tyłu coś stuka i póki co tyle wiem

Nie wiem ale jak słyszę że przy sprzedaży auta za normalną kas3 coś stuka i heble są do zrobienia to :lol:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Felgi samochodowe - rozstaw i ilość śrub
    Przedstawiamy dwa parametry montażowe felg samochodowych (średnicę śrub i ich ilość) zarówno stalowych jak i aluminiowych. Są one na tyle ważne, że oba te parametry muszą być dokładnie takie same jak zalecił producent ...