Witam mam problem z obrotami, z rana ponad 2000 po rozgrzaniu 1500 i nie spadają, czasem obroty falują przez chwilę , jest to silnik z 1994 roku 1.6 16v na pełnym wtrysku może miał ktoś podobny przypadek?Proszę o radę.
a w którym miejscu się znajduje bo na górze są dwa obok siebie, może sonda lambda ma też wpływ na te obroty, bo mechanik chce mi już w rozrząd zaglądać!
wymieniłem czujnik pod aparatem zapłonowym na kluczyk 12 i dalej to samo,obroty wysokie i falują! obok jest jakiś na klucz 19 jeszcze ten wymienie może pomoże!
zamiast wymieniać to może przynajmniej pomierz czy dają jakieś sygnały, ferci akurat nigdy nie rozbierałem, identyczna sytuacje miałem w Trooperze 3.2 czujnik tem dla kompa nie dawał sygnału i komp myślał że musi non stop jechac na "ssaniu"
Czym się różnią alufelgi od felg stalowych? Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi Motors Corporation, stanowiący wyposażenie nowej generacji modelu Outlander, która zadebiutowała w Europie kilka miesięcy temu, otrzymał wyróżnienie Euro ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.