Jeżeli ubywa ci płynu, to ma on tylko i wyłącznie dwie drogi ucieczki ze zbiorniczka - albo na zewnątrz albo do wewnątrz silnika. Jak na zewnątrz, to wystarczy pod silnik podłożyć karton i rano sprawdzić, czy karton jest suchy, czy są na nim kolorowe plamy. A jak ucieka do środka silnika, to albo będzie on w oleju - kolor oleju przybierze kolor kawy z mlekiem i go przybędzie oczywiście, albo do komory spalania, a wtedy będzie ciężko uruchomić zimny silnik, a do tego podczas pracy będzie kopcił z rury wydechowej na biało. No i jak płyn ucieka do środka silnika, to oczywiście wskazywać to będzie na UPG.
Pawel500l napisał(a):Jeśli doleje płyn do poziomu max to po chwili rośnie do tego poziomu
Ale rośnie od razu po nalaniu, na wyłączonym silniku, czy po uruchomieniu i nagrzaniu?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...