Volksfagen Pasat 1,9 TDi Ubytki płynu chłodniczego

18 Mar 2018, 18:29

Moim problemem jest uciekający płyn chłodniczy z zbiorniczka wyrównawczego .Po przejechaniu około tysiąca kilometrów muszę dolać ok1 litry Wycieków na zewnątrz na postoju nigdy nie zauważyłem Starałem się sprawdzić Werze gumowe ale niczego mokrego nie zauważyłem
z góry dziękuje za każda sugestie
Ferguson255
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

18 Mar 2018, 19:59

Volkswagen * :P Oleju nie przybyło może?
gber44
 

18 Mar 2018, 20:05

i czy rano nie ma problemów z odpalaniem lub nierówną pracą tylko po odpaleniu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

19 Mar 2018, 19:24

Oleju ani nie ubywa ani nie przybywa .Wykluczyłem taką możliwość ponieważ miałbym olej po sam korek wlewu a wcześniej wyciek byłby przez miarkę oleju Ale dziękuje za podpowiedź
Pozdrawiam
Ferguson255
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: Volkswagen Passat B5
Silnik: 1.9 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna

19 Mar 2018, 20:09

Na pewno nigdzie nie ma przecieków ani nie poci sie?
gber44
 

20 Mar 2018, 17:09

Ferguson255 napisał(a):Oleju ani nie ubywa ani nie przybywa .Wykluczyłem taką możliwość ponieważ miałbym olej po sam korek wlewu a wcześniej wyciek byłby przez miarkę oleju

A skąd masz takowe informacje :?:
Zaglądałeś chociaż na miarkę oleju? Ile go jest i jaki ma kolor?
Jak już wielokrotnie pisałem na forum - płyn ma tylko dwie drogi ujścia - albo wyciek zewnetrzny albo przeciek wewnętrzny. Zewnętrzny można szybko wyłapać - wystarczy uzupełnić wieczorem płyn w zbiorniczku i pod auto podłożyć jakiś karton. Najlepiej biały, bo elegancko widać ewentualny kolor wyciekajacego płynu. Nagrzać auto do normalnej temp i wyłączyć silnik. Rano sprawdzić stan płynu i zobaczyć czy na kartonie są plamy.
Jak plam nie ma, to wycieku zewnętrznego nie ma.
wówczas jest przeciek wewnętrzny, czyli UPG. Wtedy w zależności od przepalenia się UPG płyn dostaje się albo do oleju albo do komory spalania.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Hybryda do ostrej jazdy - Lexus RC 300h F Sport
    Nadchodzą ciężkie czasy dla miłośników ostrej jazdy – coraz więcej krajów zapowiada wprowadzenie ograniczeń dla samochodów z napędem konwencjonalnym. Są jednak samochody, które łączą ekologiczny ...