smailer napisał(a):A jakby to była cewka to na zimnym też by falowały obroty...
Ja mam inne doświadczenia, fakt jak cewka jest walnięta to albo nie pali wogóle, albo masz skaczące obroty. Jednak jak ja bynajmnie zauważyłem, to znacznie bardziej jest odczuwalne to po rozgrzaniu cewki, czyli po tym jak rdzeń i zwoje zaczynają zwiększać swoją długość i ściskać izolator.
Migi60 napisał(a):Podejrzewam ze masz problem z sonda-lambdą...
To też jest możliwe, jednak szybko można do tego dojść, choćby po nadmiernym zużyciu paliwa, wzrost ponad +50>120% (normalnie 7l walnięta sonda 9,5-15l)
Można jeszcze przyjrzeć się czujnikowi położenia przepustnicy oraz regulatorowi wolnych obrotów, są zaraz koło siebie, tylko pamiętaj odłącz akumulator przed zdejmowaniem złączy. Przy okazji sam komputer powinien powrócić do ustawień fabrycznych, podobnie jak BIOS w komuterze stacjonarnym, gdy wyciągniesz baterię!