Fiat seicento radio, jak podłączyć

05 Kwi 2018, 20:33

Czesc wszystkim! Nie wiem czy wybrałem dobry temat ale chodzi mi o podłączenie radia w moim seju. Jestem kompletnie zielony w elektryce, chce aby ktos bardzo mi to wyoślił jak podlaczyc kabel do kabla. Prosze darować sobie daremne komentarze typu to jest proste itp. Nie znam sie i chce prosic o pomoc ludzi, którzy maja pojęcie o tym. Jeździć bez radia to kiepsko.
:)
konradxx
Nowicjusz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 11 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Fiat seicento Young
Silnik: 0.9
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

02 Lip 2018, 16:52

Zacznijmy od tego czy masz tam jakieś kable wolne za tym schowkiem w którym montuje się radio. Z tego co pamiętam nie zawsze była instalacja przygotowana do podpięcia radia i trzeba było ją samemu ciągnąć od początku.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

03 Lip 2018, 12:49

Dzięki za odpowiedź. Mam kable w takiej kolorystyce. Radio na iso. Proszę pomóż.. Jaki kable z jakim kablem.

Pozdrawiam
konradxx
Nowicjusz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 11 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Fiat seicento Young
Silnik: 0.9
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

12 Lip 2018, 16:18

Teraz odkręć głośniki z przodu i zobaczysz jakie tam będą szły kable :) myślę że te cztery cieńsze to będą głośnikowe a te dwa grubsze zasilające czerwono/zielony (+) i czarny (-) tylko to są moje przypuszczenia i trzeba to dokładnie sprawdzić przed podłączeniem radia. Przyda się miernik i będzie wszystko jasne :)
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

13 Lip 2018, 19:32

do radia przeważnie + idzie czarnym kablem. Najlepiej to probówką sprawdz
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne