Fiat Siena 1.6 - problemy z jazdą na gazie

16 Sty 2017, 16:32

Witam
Jestem Paweł i mam pewne problemy z moją Sieną. Auto z 1997 roku wersja HL silnik 1.6 16v 101km w gazie. W grudniu auto nie chciało iść na gazie na zimnym silniku i gasł w najmniej odpowiednim momencie np przy wjeździe na rondo ( posiadam instalację lovato lov eco - nie znam się zbytnio na tym na gaz przełącza się przy 2000 obr). 30 grudnia 2016 wymieniony olej i płyn chłodniczy. W sobotę zauważyłem pęknięte węże od parownika jeden jest chyba odpowiedzialny za chłodzenie a drugi odprowadza wodę - oba były skruszałe i założyłem tymczasowo inne węże żeby nie leciał płyn a dzisiaj auto miało ciężko zapalić na Pb a jak już odpalił chodził trochę nie równo i po odpaleniu pali się kontrolka wtryskiwaczy (przez te węże od lpg wyleciał płyn na przewody) i czuć benzynę i po jednym z węży widać jak kropelka po kropelce leci woda ( nie wiem czy to nieszczelność czy spada to co już wcześniej wyleciało). Kolejny problem to nie działa centralka i nie otwierają się zawory lpg. Czy ktoś może mi powiedzieć w czym leżą moje problemy?
nowicjusz92
Początkujący

Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 09 03 2016
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Fiat Siena HL
Silnik: 1.6 16V 101KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

18 Sty 2017, 22:53

przede wszystkim do tego auta powinna być założona instalacja sekwencyjna na nie mikserową, z tego co piszesz nie wygląda to dobrze i bez wizyty u mechanika się nie obejdzie ale zanim to zrobisz dobrze by było wyeliminować wyciek z tych węży co idą do reduktora aby podczas jazdy nie przegrzać silnika
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2002

19 Sty 2017, 13:21

Auto u mechanika. Siena nie grzeje na jeden gar.
nowicjusz92
Początkujący

20 Sty 2017, 11:12