Fiat Uno-nie odpala

02 Gru 2008, 19:49

mam taki problem z fiatem uno.silnik 1.0 w gazie.ma często takie odskoki że jak zgaśnie to nie zapali.ani na gazie ani na benzynie.na zimnym silniku odpali a na ciepłym jak zgaśnie to nie odpala.na zapych także nie zapali.Jak myślicie co może być przyczyną?
milanreal1
Nowicjusz
 
Posty: 6
  • 04 Gru 2008, 13:46

    Sprawdz,czy na ciepłym silniku podczas prubu uruchomienia go jest iskra na świecach.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    04 Gru 2008, 19:05

    gdy nie chce odpalić to iskry nie ma.na zimnym silniku jest iskra i odpala bez problemów.ojciec wymienił świece i cewkę i to nic nie pomogło.
    milanreal1
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    05 Gru 2008, 21:05

    A to jest wtrysk?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    05 Gru 2008, 21:08

    wtrysk został wymieniony w lipcu więc to raczej nie możliwe żeby już siadł.a zresztą co ma wtrysk do tego że nie chodzi także na gazie?bo jak nie chodzi na benzynie to może być wtrysk walnięty ale jak nie chce chodzić także na gazie to wtrysk tu nie jest niczemu winien.
    milanreal1
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    05 Gru 2008, 23:06

    wymień moduł zapłonowy
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4897
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
      Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...

    05 Gru 2008, 23:09

    a to jest pewne że moduł siadł?bo ojciec 300 zł wydał na cewkę i nie chciałbym nie potrzebnych części kupować.
    milanreal1
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    06 Gru 2008, 12:04

    nie konicznie moduł...ja tak miałem i po wymianie cewki i moduły nic sie nie zmieniło a znalazłem dobrgo elektryka od samochodow to jakies kabelki wstawi i juz ponad rok jezdze i wszystko OK....moduł jak sie psuje to raz na zawsze a nie na cipłym nie pali a na zinmym silniku jest dobrze....przynajmniej ja tak miałem..
    zuchos20
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 83

    06 Gru 2008, 13:34

    Pytałem czy masz wtrysk,ponieważ przy wtrysku jak dobrze pamiętam jest czujnik położenia wału korbowego,który pod wpływem temperatury może nie podawać iskry.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    06 Gru 2008, 15:48

    Możemy tak sobie pisać do ..........Jak kolega nie uściśli o jakie Uno konkretnie chodzi ( chciaż rok produkcji ) to będzie bardziej zgaduj-zgadula . Ja założyłem iż jest 1,0 Fire na wtrysku jednopunktowym i z aparatem zapłonowym ( chyba najbardziej popularny model ) , ale nie pasuje mi cena cewki , więc ........kolego Milanreal1 konkretnie co tam masz pod maską .
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4897
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    06 Gru 2008, 17:42

    ja bym podejrzewal uszczelke pod glowica bo tak jest ze na zimnym bedzie palil a na cieplym nie w sumie zaplon tego nie dotyczy ale przyczyn moze byc duzo sprobuj wymienic poprostu przewody i kopulke :D
    kamilszczak01
     

    07 Gru 2008, 17:44

    rok 1996.wtrysk jednopunktowy z aparatem zapłonowym.ojciec jest mechanikiem ale na elektronice mało się zna i już nie ma pomysłu od czego to może być.
    milanreal1
    Nowicjusz
     
    Posty: 6

    13 Gru 2008, 00:31

    no i się okazało co było przyczyna.parownik od instalacji przepracował swoje no i na dodatek pobierał na niskich obrotach za dużo gazu i dlatego gasł.a gdy chciał odpalić to w parowniku zalegał gaz i samoczynnie pobrał dodatkową dawkę i nie chciał odpalić.a kiedy ostygł silnik gaz odparował z parownika to samochód odpala.dzięki chłopaki za pomoc.
    milanreal1
    Nowicjusz
     
    Posty: 6