REKLAMA
Witam
Czy możecie podpowiedzieć coś na temat układów dolotowych w autach z dużą pojemnością.
Mam duży (bardzo duży) silnik wolnossący. Pod maską temperatura jest bardzo duża, więc i obudowy filtrów powietrza (dwie sztuki) nie mają łatwego życia. A jak wiemy im chłodniejsze powietrze docierające przez układ dolotowy tym lepsze osiągi auta. W tym momencie kompletna seria.
Zastanawiam się nad carbonowymi obudowami filtrów powietrza z dodatkową izolacją wewnątrz (robione na zamówienie) plus duże filtry stożkowe do tego. Co sądzicie?
Lepiej to połączyć z kolektorem silikonowymi złączami czy nierdzewką?
Wiem, że zamontowanie filtra stożkowego w normalnym aucie ma znikomy przyrost mocy, ale jak auto ma 500KM to już powinno jednak mieć to znaczenie.
Są osoby, może od sportów motorowych które będą w stanie pomóc?
z góry dzięki!
pozdrawiam!