Ford Escort 1,6 Benz. Problemy z obrotami i z ABS/

01 Mar 2009, 11:40

Witam :)

Mam problem ze swoim Escortem ;/

Od kliku dni dziwnie pracuje silnik. Nieraz po odpalenie na zimnym silniku zaczyna łapac wysokie obroty . Nie kiedy przy wysprzęgleniu równierz trzyma wysokie obroty . Tzn. gdy zmieniam bieg puszczam pedał gazu i wciskam sprzęgło to wtedy trzyma wysokie obroty, Myślałem że pedał gazu nie odbija ale odbija ;/

To wina krokowca czy głębsza sprawa ?



I problem drugi.Nie kiedy lampka ABS'u się pali.
Mimo że jade samochodem ona sie pali .
Raz sie pali raz nie , niewiem czemu,

Licze na Waszą pomoc


pozdrawiam !!
zysiu
Nowicjusz
 
Posty: 10
  • 01 Mar 2009, 12:22

    A jakie są wolne obroty przy nagrzanym silniku?I jakie są obroty po wciśnięciu sprzęgła - takie wysokie na jakich jechałeś,czy są stałe?
    Co do ABS-u - jak zaświeca się kontrolka ,to jest to jakiś błąd,który jest zapisywany w pamięci.Wystarczy podpiąć się pod komputer i wszystko będzie wiadomo.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Mar 2009, 12:30

    Czasami przy zimnym silniku gdy odpalam momentami obroty wrastają i zaraz sie normują , a z tymi obrotami podczas jazdy jest tak :
    nieraz gdy zmieniam bieg od razu po wysprzegleniu obroty trzyma w ok.3000ob/s zmienie np 2 razy bieg i to mija ;/
    co moze byc tego przyczyną ? Silnik krokowy czy cos poważniejszego ?
    zysiu
    Nowicjusz
     
    Posty: 10

    05 Mar 2009, 23:16

    wydaje mi sie ze to tak jak mowisz ze to silniczek krokowy mialem taki sam problem w peugocie 306 obecnie tez jezdze escortem 1.6
    escort1.6
    Nowicjusz
     
    Posty: 1

    06 Mar 2009, 12:51

    co do ABS-u to moze pomrostu to kolo zebate sie zabrudzilo i wystarczy wyczyscic :wink:
    >>>kamil<<
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 22
    Miejscowość: zabrze

    07 Sty 2010, 19:24

    Raczej zapalaj auto na benzynie...Jak jest zimno to na gazie będziesz miał problemy z jego rozruchem,gdyż gaz jest wtedy płynny(nie ma gdzie się w silniku ogrzac) i "zalewa reduktor".Latem tego problemu nie ma z racji wyższej temperatury zewnętrznej i wtedy gaz szybciej zmienia swój stan skupienia (gaz staje się gazem). ja tez mam ten problem lecz trzeba go tez ustwic n reduktorze takim miedzianym pokretlem luz na wezyku do niego dochdzcym jest taki zawor i to tez nalezy ustwic i powinno byc ok latem z tym nie ma takiego problemu:D
    piotr1919
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Miejscowość: Żnin
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
      Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
      Opel Mokka SUV-a na miarę potrzeb europejskich kierowców
      Inżynierowie Opla zakończyli właśnie ostatni etap jazd testowych nowego modelu SUV-a Mokka. Testy przeprowadzono w Niemczech przed rozpoczęciem sprzedaży nowego modelu, która jest planowana na koniec tego roku. Podczas ...

    13 Sty 2010, 19:43

    ja tez mam problem z kontrolka ABS.po uruchomieniu silnika powinna zgasnac,a ona nadal sie pali.nie wiem co to moze byc.jak bys wiedzial jak to naprawic to daj znac,ok?z gory dzieki :wink:
    Adix
    adix9
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: Bydgoszc

    14 Sty 2010, 00:36

    z abs moze byc roznie,jak sie pali caly czas to pewnie ktorys czujnik padl,a jak raz sie pali a raz nie to gdzies ktores styki nie lacza od czujnikow.mogl sie tez przetrzec ktorys kabel i sie dzieja cuda.
    radek15
    Początkujący
     
    Posty: 112
    Miejscowość: skierniewice