Ford Escort 1,6 Benz. Problemy z obrotami i z ABS/

01 Mar 2009, 11:40

Witam :)

Mam problem ze swoim Escortem ;/

Od kliku dni dziwnie pracuje silnik. Nieraz po odpalenie na zimnym silniku zaczyna łapac wysokie obroty . Nie kiedy przy wysprzęgleniu równierz trzyma wysokie obroty . Tzn. gdy zmieniam bieg puszczam pedał gazu i wciskam sprzęgło to wtedy trzyma wysokie obroty, Myślałem że pedał gazu nie odbija ale odbija ;/

To wina krokowca czy głębsza sprawa ?



I problem drugi.Nie kiedy lampka ABS'u się pali.
Mimo że jade samochodem ona sie pali .
Raz sie pali raz nie , niewiem czemu,

Licze na Waszą pomoc


pozdrawiam !!
zysiu
Nowicjusz
 
Posty: 10
  • 01 Mar 2009, 12:22

    A jakie są wolne obroty przy nagrzanym silniku?I jakie są obroty po wciśnięciu sprzęgła - takie wysokie na jakich jechałeś,czy są stałe?
    Co do ABS-u - jak zaświeca się kontrolka ,to jest to jakiś błąd,który jest zapisywany w pamięci.Wystarczy podpiąć się pod komputer i wszystko będzie wiadomo.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Mar 2009, 12:30

    Czasami przy zimnym silniku gdy odpalam momentami obroty wrastają i zaraz sie normują , a z tymi obrotami podczas jazdy jest tak :
    nieraz gdy zmieniam bieg od razu po wysprzegleniu obroty trzyma w ok.3000ob/s zmienie np 2 razy bieg i to mija ;/
    co moze byc tego przyczyną ? Silnik krokowy czy cos poważniejszego ?
    zysiu
    Nowicjusz
     
    Posty: 10

    05 Mar 2009, 23:16

    wydaje mi sie ze to tak jak mowisz ze to silniczek krokowy mialem taki sam problem w peugocie 306 obecnie tez jezdze escortem 1.6
    escort1.6
    Nowicjusz
     
    Posty: 1

    06 Mar 2009, 12:51

    co do ABS-u to moze pomrostu to kolo zebate sie zabrudzilo i wystarczy wyczyscic :wink:
    >>>kamil<<
    Nowicjusz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 22
    Miejscowość: zabrze

    07 Sty 2010, 19:24

    Raczej zapalaj auto na benzynie...Jak jest zimno to na gazie będziesz miał problemy z jego rozruchem,gdyż gaz jest wtedy płynny(nie ma gdzie się w silniku ogrzac) i "zalewa reduktor".Latem tego problemu nie ma z racji wyższej temperatury zewnętrznej i wtedy gaz szybciej zmienia swój stan skupienia (gaz staje się gazem). ja tez mam ten problem lecz trzeba go tez ustwic n reduktorze takim miedzianym pokretlem luz na wezyku do niego dochdzcym jest taki zawor i to tez nalezy ustwic i powinno byc ok latem z tym nie ma takiego problemu:D
    piotr1919
    Nowicjusz
     
    Posty: 13
    Miejscowość: Żnin
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Z tymi samochodami właściciele nie chcą się rozstawać
      Wygląda na to, że właściciele aut Toyoty to ludzie najbardziej lojalni. Przynajmniej wobec swoich samochodów. Portal iSeeCars.com, badający amerykański rynek samochodowy, opublikował listę 15 aut najczęściej posiadanych ...

    13 Sty 2010, 19:43

    ja tez mam problem z kontrolka ABS.po uruchomieniu silnika powinna zgasnac,a ona nadal sie pali.nie wiem co to moze byc.jak bys wiedzial jak to naprawic to daj znac,ok?z gory dzieki :wink:
    Adix
    adix9
    Nowicjusz
     
    Posty: 2
    Miejscowość: Bydgoszc

    14 Sty 2010, 00:36

    z abs moze byc roznie,jak sie pali caly czas to pewnie ktorys czujnik padl,a jak raz sie pali a raz nie to gdzies ktores styki nie lacza od czujnikow.mogl sie tez przetrzec ktorys kabel i sie dzieja cuda.
    radek15
    Początkujący
     
    Posty: 112
    Miejscowość: skierniewice