17 Lis 2009, 11:33
samoregulator działa w ten sposób że poprzez automatyczne wydłużanie swojej długości utrzymuje szczęki w minimalnym luzie między bębnem . To tak będzie jeśli to co ma byc ruchome jest ruchome , ząbki są ząbkami , a nie wyślizganym kawałkiem metalu , sprężyny są zamontowane we włąsciwym miejscu i są sprężynami , linka jest właściwie wyregulowana . Kolejność czynności przy montażu też jest ważna . Składamy szczęki , linke ustawiamy tak aby nie była naciągnięta ( nie pamiętam tam czy dzignie , te przy sczękach opierają się o opory na nich czy na tarczach kotwicznych ) zakładamy bębny ( jeśli nie chcą wejśc ,to wycofujemy samoregulator ) i depczemy po pedale hamulca ( jazda próbna jest wskazana w celu wstępnego ułożenia się szczęk ) Jeśli wszystko jest w porządku , to samoregulatory się wydłużą i ręczny będzie dobry.Ewentualnie pozostanie nam drobne podciągnięcie linki . Jeśli po zmontowaniu najpierw zaczniesz szukać ręcznego poprzez podciąganie linki to prawdopodobnie dzwignie oprą się na piaście a praca samoregulatora będzie nieprawidłowa .
Nie odpowiadam na problemy na PW