REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
I to był błąd bo alternatorów i rozruszników raczej się nie wymienia tylko regeneruje. Wtedy masz pewność że będzie ok. Tam raczej nic się nie może popsuć żeby cała taka cześć wymagała wymiany.Piotrullo napisał(a):wymieniał alternator bo poprzedni padł. Najtańszy ze złomu kupiłem i wstawił. Zauważyłem że po wymianie delikatnie zaczęły
pulsować oświetlenie zegarów jak i wszystkie światła
Piotrullo napisał(a):znajomy mechanik wymieniał alternator bo poprzedni padł. Najtańszy ze złomu kupiłem i wstawił. Zauważyłem że po wymianie delikatnie zaczęły
pulsować oświetlenie zegarów jak i wszystkie światła ( mijania, postojowe etc.) Sprawdziłem miernikiem na akumulatorze i wydaje mi się że ma za duże ładowanie i się waha, od 15.10V do 15.60V i tak skacze.
Piotrullo napisał(a): Najtańszy ze złomu kupiłem
Rokiko napisał(a): alternatorów i rozruszników raczej się nie wymienia tylko regeneruje
Piotrullo napisał(a): Ktoś mi mówił że to może regulator napięcia ale chciałbym się dopytać.
Piotrullo napisał(a):Moim drugim problemem jest to że po zgaszeniu auta napięcie w akumulatorze spada po około 15 minutach do 12.60V, niżej nie spadnie.
Piotrullo napisał(a):Myślałem że to wina akumulatora ale ma około 1 rok. Odłączyłem go po naładowaniu i trzyma 13.5V, po podłączeniu ponownie do auta nie spada, ale jak odpalę i zgaszę znów spada do 12.60V.
Altek który masz, trzeba zdemontować i oddać do regeneracji.
Czytaj więcej: ford-mondeo-2-0-tdci-2002r-problem-z-ladowaniem-vt123579.htm#postingbox