Ford Mondeo mk3-nie ma mocy,gaśnie na ciepłym silniku POMOCY

23 Cze 2013, 12:28

Hej koledzy,mam taki problem że moje mondeo mk3 (90KM rocznik-2001 DIESEL) nie ma mocy. Problem tkwi w tym ,że jak go odpalę na zimnym silniku to jedzie a jak tylko zgaszę i odpalę ponownie to po kilku sekundach obroty spadają i gaśnie. Nie mogę się nim rozpędzić,ma takiego muła. Stoi ponad 2 miesiące u mechanika. On już nie wie jak go naprawić. Jest wymieniona kaseta w komputerze i pompa jest po regeneracji a problem nadal tkwi... Skasowali mnie za same części 2000zł(400zł kaseta a 1500zł pompa po regeneracji) POMOCY JEŻELI KTOŚ WIE JAK NAPRAWIĆ AUTO!!!! Bo mnie puszczą z torbami....
andrzej26
Nowicjusz
 
Posty: 17
Prawo jazdy: 08 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDi 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

23 Cze 2013, 13:12

Jakość paliwa, filtr paliwa, ciśnienie paliwa. Tyle mi narazie przychodzi na myśl. Sprawdz skład spalin na analizatorze na SKP. Może to też być rozrząd - wystarczy, że pasek przeskoczy tylko o jeden ząbek. Może to być też czujnik położenia wału.
Pod komputer mechanik się podpinał i przejechał się z laptopem odczytując parametry pracy silnika podczas jazdy?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Cze 2013, 13:34

witam nie podpinał się w czasie jazdy sam już zrezygnował,pasek nie mógł przeskoczyć
ponieważ znajduje się łańcuszek który po demontarzu pompy był ponownie ustawiany
jutro karze podpiąć go pod komputer dzięki za rade pozdrawiam
andrzej26
Nowicjusz
 
Posty: 17
Prawo jazdy: 08 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDi 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

25 Cze 2013, 11:37

Mechanik odpadł,już brakło mu pomysłów a skasował jak za zboże za regeneracje pompy i wymianę kasety w komputerze. Ciekawe ile weźmie za robociznę,zacznijmy od tego że za jaką robociznę.... Auto teraz stoi u innego mechanika,zobaczymy...
andrzej26
Nowicjusz
 
Posty: 17
Prawo jazdy: 08 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDi 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

17 Wrz 2013, 10:25

Witam,po pół roku u mechanika mój samochód WRESZCIE działa jak należy. Tyle pieniędzy poszło w niego,że masakra... Pół roku bez samochodu,tragedia.Człowiek tylko pożyczał,pewnie sami wiecie że to nie jest tak fajnie...
W moim aucie zostało naprawione:
-pompa poszła do regeneracji 2 razy,( za pierwszym razem była źle zrobiona,pieniądze nie oddali 1500zł poszło od tak sobie...złodzieje,szkoda gadać),po drugiej regeneracji już w innym zakładzie samochód przestał gasnąć,kontrolka od akumulatora przestała się świecić)
-kaseta od komputera wymieniona na nową,
-wtryski,(w rezultacie teraz chce jechać i jest moc)
Jeżeli macie ten sam problem,a nie wiecie co jest z autem,może to wam pomoże.
Całkowity koszt to 6500zł.
andrzej26
Nowicjusz
 
Posty: 17
Prawo jazdy: 08 10 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDi 90KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

17 Wrz 2013, 15:50

andrzej26 napisał(a):Całkowity koszt to 6500zł.


Koszt spory żeby nie pompa która była dwa razy w regeneracji to pewnie byś się zmieścił w 5tyś. Teraz silnik nie powinien ci sprawiać problemów przez dłuższy czas i tego życzę!
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5298
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Firmowe hatchbacki klasy C – co oferują wersje bazowe?
    Według najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego najpopularniejszym segmentem minionego roku okazała się klasa C. Od stycznia do grudnia zarejestrowano w sumie 139 tys. kompaktów. Jak podaje Samar, ...