Fort Eskort -problem!!!

19 Cze 2008, 21:07

Witam

Mam problem.Mianowicie ,dzisiaj wsiadam ,do mojego Forda Eskorta -1,4 91r,bez gazu. Odpalam ,przejechałem 2 metry i mi zgasł .Próba kolejnego odpalenie ,nic nie dała .Rozrusznik kręcił ,silnik nie reaguje,kontrolni się palą ,wszystko wygląda na OK ,tylko silnik nie chce zaskoczyć. .Akumulator nowy .Przewody wysokiego napięcia i śmiece ,wymienione tydzień temu ,chodzą ok .Sprawdziłem iskre ,czy nie są okopcone ,wszystko OK .Paliwko jest :) .Wziołem go na hol ,ale tez bez rezultatu.Więc pytanko ,co jest nie tak ,ze nie chce odpalic? .
Kolega1968
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • 20 Cze 2008, 01:53

    Jeżeli iskra jest to pozostaje zasilanie, paliwo, może pąpka nawaliła, o ile sie nie mylę to jest monowtrysk. Posłuchaj czy pąpka pracuje przy przekręcaniu stacyjką. Narazie nie mam więcej pomysłów. Daj znać bo jestem ciekaw.
    Dj
    Początkujący
     
    Posty: 126
    Miejscowość: Wrocław

    20 Cze 2008, 11:40

    pompa paliwowa pracuje ,cyka po wylączeniu stacyjki.
    Kolega1968
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    20 Cze 2008, 18:54

    Piszesz,coś o iskrze,ale niezrozumiale.Sprawdz więc,czy jest iskra i jaki ma kolor.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    21 Cze 2008, 12:17

    Świece i przewody są nowe ,przejechane moze ze 10 km na nich.Iskra,ale koloru nie sprawdzalem .A co który oznacza?
    Kolega1968
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    21 Cze 2008, 16:41

    Iskra powinna być koloru błękitno-niebieskawego i przy jej przeskakiwaniu między elektrodami powinno dać się słyszeć wyraźny,suchu trzask.Wówczas iskra ma moc do zapłonu mieszanki.A jeżeli iskra jest koloru czerwonawego,to jest za słaba do tego.Przyczyną może być sama świeca zapłonowa,przewody i cewka zapłonowa.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
      Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
      Wyposażenie i BMW ConnectedDrive w BMW ActiveHybrid 3
      Wysokiej jakości wyposażenie standardowe, z dwustrefową automatyczną klimatyzacją działającą także przy wyłączonym silniku oraz opcjonalnym systemem nawigacyjnym Professional. Liczne, ekskluzywne systemy wspomagania kierowcy ...

    22 Cze 2008, 19:37

    Sprawdzalem kolor iskry ,jest prawidlowa .Innego koloru sie nie spodziewalem ,bo są to nowe świece i nowe przewody .Wiec cos innego walnelo.
    Kolega1968
    Nowicjusz
     
    Posty: 4

    22 Cze 2008, 23:35

    Hmmm,sprawdz zawory.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000