nie jest wymagana, ale resory vs sprężyny to jak kosa i kosiarka
to dotyczy oczywiście extremu, w adv zawiecha ma pozostać seryjna - w sensie jak fabryka dała resor, to ma być resor, lifty się nie liczą.
najlepiej poczytać regulaminy rajdów
Ostatnio oglądałem jakieś filmiki z żółtym Wranglem z Krak-Gazu czyli o ile się nie mylę W.Polwca i ten wykrzyż nie był taki duży.
Tutaj macie za to co można na resorze osiągnąć, też się potrafią krzyżować http://blackflag4x4.com/
chcesz nas przekonać, że resor krzyżuje się lepiej niż sprężyna? to stare autko Wojtka, budowane też pod szybkie, więc z wykrzyżu mogli zrezygnować. no i ma zwolnice
nie ma jak sprężyna:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WZBbxsB0a30[/youtube]
zobacz zresztą, że w trialu wszyscy jeżdżą na springach, nie resorach
Ostatnio edytowany przez Karson, 18 Mar 2011, 12:37, edytowano w sumie 1 raz
Nie nie mówię że resor jest lepszy niż sprężyna, ale spotkałem się z opiniami że resor się nie krzyżuje, fakt sprężyny krzyżują się inaczej ale tamte filmiki pokazują iż resor również może dawać sobie radę i jakoś pracować na wykrzyżach. Choć znajomy mający Y60 stwierdził "k**wa Twój resor lepiej robi niż moja sprężyna, lepiej wybiera i krzyżuje, komfort większy" i z tym konkretnym egzemplarzem Y60 się zgodzę
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Światowa premiera Golfa Varianta Podczas Genewskiego Salonu Samochodowego Volkswagen prezentuje – jako światową premierę – nowego Golfa Varianta. W porównaniu z poprzednikiem nowy Golf Variant jest lżejszy nawet o 105 kg. Po raz pierwszy ...
resor tak na prawde ma jedną wadę dla której przechodzi się na sprężyny (bo całą resztę można ogarnąć charakterystyką resoru)
mocowanie resorów ogranicza kąt natarcia i zejścia a żeby resor dobrze pracował mocowania muszą być w odpowiedniej odległości
reszta zależy od charakterystyki, jednakowoż dobry zawias na resorze będzie zawsze droższy od sprężyny, za to wytrzymalszy i odporniejszy na zmęczenie
a sprężyny 20 letnie nie?
zapominasz że porównujesz zwykle mniej zmęczone springi do resoru który jeździł w aucie od nowości
dobry nowy resor ma harakterystyke i prace podobną do dobrej nowej sprężyny, jednak wytrzymałość ma o wiele większą
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.