Fotele do suzuki samuraia

16 Mar 2011, 23:02

nie jest wymagana, ale resory vs sprężyny to jak kosa i kosiarka :mrgreen:
to dotyczy oczywiście extremu, w adv zawiecha ma pozostać seryjna - w sensie jak fabryka dała resor, to ma być resor, lifty się nie liczą.
najlepiej poczytać regulaminy rajdów
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

16 Mar 2011, 23:05

Jest co porównywać :lol:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

16 Mar 2011, 23:31

Ostatnio oglądałem jakieś filmiki z żółtym Wranglem z Krak-Gazu czyli o ile się nie mylę W.Polwca i ten wykrzyż nie był taki duży.
Tutaj macie za to co można na resorze osiągnąć, też się potrafią krzyżować http://blackflag4x4.com/
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

17 Mar 2011, 13:26

chcesz nas przekonać, że resor krzyżuje się lepiej niż sprężyna? :wink: to stare autko Wojtka, budowane też pod szybkie, więc z wykrzyżu mogli zrezygnować. no i ma zwolnice ;)
nie ma jak sprężyna:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WZBbxsB0a30[/youtube]
zobacz zresztą, że w trialu wszyscy jeżdżą na springach, nie resorach :wink:
Ostatnio edytowany przez Karson, 18 Mar 2011, 12:37, edytowano w sumie 1 raz
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

17 Mar 2011, 17:34

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jERaTf_uU-Y[/youtube]
Nissan też potrafi :wink:
Ostatnio edytowany przez BRODATY, 18 Mar 2011, 12:37, edytowano w sumie 1 raz
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

17 Mar 2011, 19:11

Nie nie mówię że resor jest lepszy niż sprężyna, ale spotkałem się z opiniami że resor się nie krzyżuje, fakt sprężyny krzyżują się inaczej ale tamte filmiki pokazują iż resor również może dawać sobie radę i jakoś pracować na wykrzyżach. Choć znajomy mający Y60 stwierdził "k**wa Twój resor lepiej robi niż moja sprężyna, lepiej wybiera i krzyżuje, komfort większy" :mrgreen: i z tym konkretnym egzemplarzem Y60 się zgodzę :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Światowa premiera Golfa Varianta
    Podczas Genewskiego Salonu Samochodowego Volkswagen prezentuje – jako światową premierę – nowego Golfa Varianta. W porównaniu z poprzednikiem nowy Golf Variant jest lżejszy nawet o 105 kg. Po raz pierwszy ...

17 Mar 2011, 19:58

dobry resor dużo potrafi, zarówno jeśli chodzi o wykrzyż, jak i szybką jazdę.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

17 Mar 2011, 20:14

Zgadzam sie z Karson, :wink:

Ale sami na springu tez daje rade :mrgreen:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

17 Mar 2011, 22:31

jak juz jestesmy przy springu to od czego najlepiej dobrac klucze ?? i sprezyny ?? :mrgreen: do samiego oczywiscie :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

18 Mar 2011, 00:25

Karson napisał(a):dobry resor dużo potrafi, zarówno jeśli chodzi o wykrzyż, jak i szybką jazdę.

Oj potrafi, potrafi :mrgreen:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Tpjj5ow9gs4[/youtube]
Ostatnio edytowany przez BRODATY, 18 Mar 2011, 12:37, edytowano w sumie 1 raz
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

18 Mar 2011, 08:37

resor tak na prawde ma jedną wadę dla której przechodzi się na sprężyny (bo całą resztę można ogarnąć charakterystyką resoru)
mocowanie resorów ogranicza kąt natarcia i zejścia a żeby resor dobrze pracował mocowania muszą być w odpowiedniej odległości :neutral:
reszta zależy od charakterystyki, jednakowoż dobry zawias na resorze będzie zawsze droższy od sprężyny, za to wytrzymalszy i odporniejszy na zmęczenie :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

19 Mar 2011, 11:33

i o jeszcze jednym malym szczegole zapomniales ze czesto pekaja od zmeczenia :razz: przerobliem to na swoich :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

19 Mar 2011, 12:35

a sprężyny 20 letnie nie?
zapominasz że porównujesz zwykle mniej zmęczone springi do resoru który jeździł w aucie od nowości :mrgreen:
dobry nowy resor ma harakterystyke i prace podobną do dobrej nowej sprężyny, jednak wytrzymałość ma o wiele większą :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)