pirelli odpusc - nie ten typ oponki ...
Z calorocznymi jest tak jak piszesz - gorsze latem od letnich i zima od zimowek, ale dotyczy to 'klasycznych'opon... nie AT'kow... opony AT maja bardzo gleboki bieznik - w moich atr'ach jak byly nowe to bylo to ponad centymetr i to grubo... to oznacza lepsze prowadzenie na sypkim, grzaskim itd.. bloto snieg szuter... na klasycznych juz bedziesz stal i mielil a at pojada bez problemow
Czesc osob twierdzi ze sa glosniejsze na asfalcie od klasycznych - w przypadku wranglerow tego nie zauwazylem... no i co wazne kupujesz jeden komplet a nie dwa
![Smile :)]()
- czyli wychodzi taniej niz z klasycznymi dwoma kompletami choc AT sa drozsze - za wranglery 205 75 15 trzeba dac okolo 450 - 500 zl za sztuke, bfg podobnie...
jesli chodzi o porownanie wranglerow atr i bfg to podobno bfg sa gorsze troche na sniegu od wranglerow, za to sa pewnego rodzaju standardem... ja ogladalem i jedne i drugie i zdecydowalem sie na wranglery ze wzgledu na lepsza trakcje na sniegu i bierznik ktory ma lepsze wlasciwosci samoczyszczace - wystarczy kilkanascie metrow na asfalcie zeby cale blotko odpadlo
![Smile :)]()
wg mnie niezaleznie od tego ktore wybierzesz to bedziesz zadowolony... ja polecam wranglery...
co do zachowania na asfalcie to wiadomo ze nie jest to opona typu slick
![Smile :)]()
ciut bedzie glosniejsza od klasycznej letniej, no i bedzie gorzej hamowac na mokrym asfalcie... trzeba sie z tym liczyc... no ale te autka i tak nie jezdza po 200 tylko wiele wiele wolniej
![Smile :)]()