REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
sympatyk napisał(a):to w 97 % przypadków łapa sprzegła odsuwa łożysko wyciskowe
sympatyk napisał(a):natomiast jakby po wciśnięciu sprzegła szumiało; to może być łozysko wyciskowe lub tulejka
sympatyk napisał(a):czy łozysko igłowe wałka sprzegłowego w kole zamachowym lub nawet szum od wału korbowego silnika
sympatyk napisał(a): zatarte łożysko stoi ,a wirują szybko dawniej łapki sprzegła a teraz skrzydełka spręzyny centralnej
sympatyk napisał(a):, do wymiany łozyska dochodzi konieczność wymiany docisku od 300zł w góre
sympatyk napisał(a):Kolego Migi60 ja już jestem za połową
sympatyk napisał(a): zdrowie
sympatyk napisał(a):więc walczę w innej branży
sympatyk napisał(a): jak sprzegło jest puszczone czyli zasprzeglona skrzynia to w 97 % przypadków łapa sprzegła odsuwa łożysko wyciskowe -które wtedy stoi -
sympatyk napisał(a):
natomiast jakby po wciśnięciu sprzegła szumiało; to może być łozysko wyciskowe lub tulejka czy łozysko igłowe wałka sprzegłowego w kole zamachowym
sympatyk napisał(a):
otóż w silnikach z większym przebiegiem , pojawia się luz osiowy wału korbowego -powinno się wymienić wtedy pierśćienie dystansowe wału ,
przecież wyciskając sprzegło silnie naciskmy na docisk , koło zamach. i tym samym na wał korbowy -przy sporym luzie nie dość że to widać i słychać
sympatyk napisał(a): walczę w innej branży