REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
to akurat normalne,MTK napisał(a):Po przekręceniu stacyjki napięcie na akumulatorze spada do 11V z lekkim okładem, przygasa oświetlenie wnętrza, ale - o dziwo - kontrolki nie przygasają.
Rozumiem że masz tu na myśli pozycję stacyjki START gdzie powinien kręcić rozrusznik? To jest ok ale jak w pozycji zapłonu to już nie jest ok bo napięcie jest za niskie.MTK napisał(a):Po przekręceniu stacyjki napięcie na akumulatorze spada do 11V z lekkim okładem, przygasa oświetlenie wnętrza, ale - o dziwo - kontrolki nie przygasają
Cichy77 napisał(a):Sprawdź jeszcze na zaciskach akumulatora do ilu spada napięcie jak przekręcasz stacyjkę do rozruchu.
Kao napisał(a):stare aku trzyma napięcie a nie jest sprawne, także może zaskoczyć.
MotoAlbercik napisał(a):Bo tutaj może być problem z masą albo z plusem.
MotoAlbercik napisał(a):Bo tutaj może być problem z masą albo z plusem.