Furgonetka (blaszak) ok. 20tys + przyczepa

22 Lut 2021, 08:28

Hej! Szukam auta dostawczego najlepiej z 3 miejscami z przodu które pociągnie przyczepkę (kontener) DMC 1300 kg. Myślałem o Citroën Berlingo czy coś takiego ale nie wiem jaki silnik wybrać żeby dal rade. Przyczepa ma być w stylu kontenera socjalnego ze sprzętem serwisowym. Auto na codzień użytkowane na raczej krótkich trasach (20-50km). Transport przyczepy sporadyczny. Dojechanie na miejsce budowy i pozostawienie przyczepy na kilka miesięcy. Przyczepka raczej lekka nie będzie hehe myślałem też o VW Transporter, Opel Vivaro, Ford Transit. Chociaż do użytku na codzień nie potrzebuje takiego dużego samochodu. Możecie coś podpowiedziec? (Nie znam się specjalnie na autach :shock: ) proszę o pomoc
Twardy88
Obserwowany

23 Lut 2021, 16:16

Twardy88 napisał(a):Myślałem o Citroën Berlingo czy coś takiego ale nie wiem jaki silnik wybrać żeby dal rade. Przyczepa ma być w stylu kontenera socjalnego ze sprzętem serwisowym
Tu chyba lepiej wybrać Citroena Jumpy lub Fiata Scudo w blaszaku w których z przodu będziesz miał trzy miejsca w Berlingo mało jest takich wersji i tam już jak masz 3 miejsca to tak naprawdę jest 2+3/4 :) Dwie dorosłe osoby mają bardzo ciasno. Jeżeli chodzi o silnik to 2.0 HDI powinien sobie spokojnie poradzić i przyczepką którą planujesz. Tylko warto przed kupnem sprawdzić jaką masę przyczepki może pociągnąć i czy zmieścisz się w takim zestawie na kategorię B. Tu możesz policzyć jak będziesz miał dane kalkulator/prawo-jazdy-b-przyczepa/
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

23 Lut 2021, 18:41