kirin88 prawda jest taka że wybór rodzaju napędu nie jest taki oczywisty ponieważ wszyscy stosujemy auta do innych zadań więc...
Używam aut FWD, RWD, AWD jedno co mogę powiedzieć w ekstremalnych warynkach czyli śnieg, lód pierdzieli mnie RWD korzystam z auta FWD i mam w d... zastanawianie się czy wjadę na koleinkę czy na zmarźlinkę... ta sama akcja dotyczy moich najblizszych kolegów gdzie tak naprawdę wyższość FWD na lodzie wynika z prostych praw fizyki.
Żeby nie było koledzy o których wspominam mają doswiadczenie w profi jeżdżeniu samochodami...
Moja żona która miała przygodę z RWD już nigdy nie wsiądzie za kiere RWD, co ciekawe jak na kobiete super jeździ a co maja powiedzieć osoby które nie radzą sobie za kierą...
Teraz od czasu do czasu zapierniczam bardzo szybkim FWD i śmiać mi się chcę jak teoretycy od szybkiej jazdy RWD jadą za mna w zakrętach.
Prawda jest taka RWD jest bardzo dobrym napędem ale dla osób doświadczonych i nie w baaardzo trudnych warunkach... Do tego ważne jest tez auto ponieważ proponuje sprawdzić jak się prowadzi jakiegoś starucha w automacie bez nowoczesnych sestemów trakcji...jezeli np automat reaguje z opóźnieniem na pedał gazu.
Dodajmy też kwestie stanu auta... zbiezność... co znaczy jej brak w zakręcie przy FWd i RWD...
Na tą chwilę uważam że trzeba spróbować jazdy całorocznej na każdym rodzaju napędu żeby samemu sobie coś wybrać...
Osobiście do dojazdów do pracy wali mnie
![Uśmiechnięty :)]()
czym jadę z jednak uśmiechem w stronę FWD...do szaleństw wybrałbym RWD albo aWD...
![Szczęśliwy :D]()
I żeby nie było mówię cały czas o drogach publicznych
![Szczęśliwy :D]()
bo na torze w sprytnych rękach dobre RWD kiluje prawie wszystko
![Szczęśliwy :D]()