Gdzie sprawdzić czy samochód ma prawo do rejerstacji

15 Lut 2011, 18:23

Witam wszystkich użytkowników tego forum - Dzień dobry :razz:

Pisze do was ponieważ mam mały problem,
nie znam się na przepisach i na samochodach
dodam że jest to mój pierwszy samochód.
A więdz chce kupić samochód - Fiata CC Tylko nie jestem pewnien czy ten chłopak nie chce
mnie oszukać mam wątpliwośći co do tego czy auto ma prawo do rejerstacji gdzie mogę to
sprawdzić na terenie warszawy muszę osobiście stawić się w jakimś urzędzie czy mogę
załatwić sprawę przez telefon? I jakich dokumętów bede do tego potrzebował. Umowy jeszcze
nie podpisaliśmy.
A w sprawie OC rozumiem że jeśli mam wątpliwości
czy samochód rzeczywiście jest ubezpieczony mam zgłosić się do firmy w której został
ubezpieczony?

Z góry dziękuje za pomoc :)
SamNieWiem
Nowicjusz

Miejscowość: Z polski

15 Lut 2011, 21:12

musisz mieć kartę pojazdu o ile została wydana,dowód rejestracyjny(najlepiej z ważnym badaniem technicznym),umowę OC (lecz nie koniecznie)nie ma to nie twój problem-ty masz obowiązek opłacić OC z dniem zakupu jaka widnieje na umowie kupna sprzedaży.
sprawdź VIN z dokumentami.jeśli jest OC to zależy jak się dogadacie-albo przechodzi na ciebie albo nie.(ale ubezpieczenie w przypadku posiadania musi dać).
ryba1977
ryba1977
Aktywny

Miejscowość: poznań

15 Lut 2011, 22:49

SamNieWiem napisał(a): nie jestem pewnien czy ten chłopak nie chce
mnie oszukać mam wątpliwośći co do tego czy auto ma prawo do rejerstacji

Czy mam sadzic ze ten samochod nie jest jeszcze zarejestrowany na terenie RP... :?: :?:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Hybrydy dominują na rynku aut na prąd