30 Wrz 2019, 13:31
Witam .Mam problem z silnikiem{ Opel Mokka 1.4 Turbo}.Przeciekała chłodniczka oleju,t.zwany wymiennik ciepła.Kupiłem nowy w necie,sam go wymieniłem.Do dem
ontażu i montażu nowego,musiałem wymontować,katalizator,obudowe,wraz z filtrem powietrza,sondę,filtr olejowy wraz z podstawą.Płyn tez był spuszczony z układu chłodzenia.Bły rozpięte łącza od katalizatora,filtra powietrza i filtra oleju.Po wymianie tej chłodniczki i zamontowaniu wszystkich podzespołów do silnika,płyn został uzupelniony,olej w silniku nowy.Po odpaleniu silnika ,wielkie roczarowanie,dziwna praca silnika,slychać hałas zaworów i stukanie,nie równa praca silnika.Poprzednio pracował cicho i równo.Nie wiem ,dlaczego tak zmienił pracę.Dlatego ,że były wypięte przewody tych trzech czujników?.Olej teraz nie wycieka,ale hałas w silniku ,nie pozwala mi na jazdę.Jak mam sprawdzić system pracy rozrządu,czyzby komputer wszystko poprzestawiał?Pozdrawiam.Tadeusz