Godne polecenia auto

01 Paź 2020, 18:27

Witam serdecznie na wstępnie chce zaznaczyć że interesuje mnie tylko auto z silnikiem diesla
Mój budżet to 30tys
Planowałem kupić automat ale trochę tych aut już oglądałem i kilkoma pojeździłem.
Moje plany się zmieniły i szukam auta z manualną skrzynią ale cieszyłbym się z ekranu "navi" w samochodzie bo zwyczajnie to ładnie wygląda
Nie znam się za bardzo na autach i tu prośba do was żebyście mi odradzili bądź polecili jakieś auto
Myślę o
Opel Insignia
Ford mondeo MK4
Volkswagen Golf mk5/6 (5mi się nawet bardziej podoba ale z drugiej strony już dużo tego na drogach)
Co powiecie mi o tych autach? Może chcecie polecić mi coś innego? Każdy komentarz chętnie przeczytam
Myślałem jeszcze o fiat feeemont ale wydaje mi się że na niego mam zbyt mały budżet
Mi3W
Początkujący

Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Fiat Marea
Silnik: 1.6 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

01 Paź 2020, 19:35

Wobec tego co napisałeś najbardziej pasuje stwierdzenie "tak".

Nie wiadomo Co ci doradzić, bo podałeś jedynie budżet i kilka aut, z czego nie wszystkie należą do tej samej klasy. Jeśli natomiast pytasz o kwestie techniczne w tych modelach, to były one wielokrotnie poruszane na forum :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Paź 2020, 20:19

Mi3W napisał(a):Moje plany się zmieniły i szukam auta z manualną skrzynią ale cieszyłbym się z ekranu "navi" w samochodzie bo zwyczajnie to ładnie wygląda

:lol:
myśmy to już od dawna zauważyli że polak chce navi...ale nie po to żeby z niej korzystać...bo przeważnie większość ma niepolskie menu, jest nieaktualna czy nie ma map na polskę...navi potrzebne żeby

a) ładnie wyglądało
b) było się czym chwalić sąsiadowi że jest auto z navi