Golf 1,4 kręci ale nie odpala

27 Lis 2017, 19:45

Witam serdecznie jestem nowym użytkownikiem forum. Pojawił się u mnie problem taki wyjechałem z bramki, zostawiłem auto na luzie oraz na hamulcu ręcznym, zamknąłem bramkę podszedłem do auto i było auto zgaszone. Próbowałem ponownie odpalić samochód, lecz niestety nieskutecznie, auto zachowuję się tak jakby chciało odpalić ale tylko tzw "chechła" możecie powiedzieć od czego sprawdzić co się mogło wydarzyć? akumulator w porządku, rozrząd oraz głowica wymienione około pół rok temu
adw222
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 10 02 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: golf iv
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • 27 Lis 2017, 21:24

    A wcześniej normalnie pracowało? Nie było żadnych problemów? Trzeba sprawdzić czy jest iskra na wszystkich świecach i czy paliwo dochodzi. Masz LPG?
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16728
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    27 Lis 2017, 21:33

    Wcześniej nie było żadnych problemów. Auto jest w gazie od poprzedniego roku.
    adw222
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Prawo jazdy: 10 02 2014
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: golf iv
    Silnik: 1.4
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    27 Lis 2017, 22:13

    Jaki to gaz? Probowaleś odpalić na gazie?
    -przed przekręcenie kluczyka wciśnij przycisk od gazu
    -sprobuj odpalić

    Jakby zapalił to pompka paliwa prawdopodobnie
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16728
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    28 Lis 2017, 17:49

    Ttlko,że ja mam tak,że jak odpalalem auto na gazie to musiał nabrać temperatury aby przełączyło się na gaz, no chyba,że jest jakaś opcja spróbowania przelaczenia bezpośrednio na gaz ?
    adw222
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Prawo jazdy: 10 02 2014
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: golf iv
    Silnik: 1.4
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2001

    28 Lis 2017, 20:05

    adw222 napisał(a): no chyba,że jest jakaś opcja spróbowania przelaczenia bezpośrednio na gaz ?

    Kao napisał(a):-przed przekręcenie kluczyka wciśnij przycisk od gazu
    -sprobuj odpalić
    źle może to ująłem :/ przed włączeniem zapłonu wciśnij przycisk B/G i trzymając go probuj uruchomić silnik. To jest awaryjne odpalanie wiekszości instalacji sekwencyjnych.
    To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 16728
    Zdjęcia: 107
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

    28 Lis 2017, 22:15

    Instalator sekfencji mógł zablokować programowo możliwość awaryjnego odpalania . Tego nie wiemy ale spróbować można. Poza tym mając program i fejsa po połączeniu ze sterownikiem silnika ,w zakładce test komponentów jest możliwość uruchomienia pompy paliwowej i jej sprawdzenia. Nie wspomnę że pod tylną kanapą jest rewizja na trzy wkręty . Po odkręceniu mamy dostęp do złącza i tam możemy sprawdzić omomierzem obwód pompy - dwa zewnętrze piny. Z praktyki jako że pompa to silnik prądu stałego ze szczotkami które się zużywają i lub zawieszają to przy....nie pięścią w zbiornik od dołu daję możliwość ich czasowego odwieszenia i uruchomienia motoru :wink: Jednak pompa do wymiany.
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 4957
    Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    30 Lis 2017, 13:09

    Jeżeli nie masz dodatkowego zabezpieczenia odcinającego zapłon to może być jeszcze problem z immobilizerem. Sprawdzałeś jak zachowuje się kontrolka ?

    Jak przekręcasz zapłon słychać pracę pompki paliwa przez chwilę?
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6842
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999