23 Lis 2017, 01:39
Witam.Mam mega problem z moja mazdą otuz po załozeni gazu i zrobieniu 10000 tys km zaczol sie problem z temperatura gdyz podnosila sie na maxa,diagnoza mechanika czujnik temp.wymieniony niepomoglo,nastepna diagnoza termostat niepomoglo.Po tygodniu meki szukaniu samochud trafil do mechanika,po czasie okazalo sie ze to tylko (pseudo mechanik) gdyz stwierdzili ze to uszczelka pod głowica.Niestety samochud trzymali 2 miesiace(ale mniejsza z tym).Po 2 miesiach odbieram samochud z wymienionom uszczelka i zregenerowana glowica(koszt 4000 tys) niestety po przejechaniu 20 km okazuje sie ze niema mocy a problem z temp.zostal nienaprawiony.Na drugi dzien po powrocie do mechanika stwierdzil ze z samochodem jest wsystko ok,ale po malej klutni powiedzial zeby zostawic.Niestety samochud trzymali znowu 2 miesiace i stwierdzili ze zle ustawili rozrzad a z temp.jest juz wsysko ok.Po odebraniu samoch.moc wrucila ale po przejechaniu 5 km temp.na desce spadla do min.i brak cieplego nawiewu.W obecnej chwili zrezygnowalem z tego mechanika i pojechalem do drugiego i stwierdzil ze z termostatem jest cos nie tak diagnoza byla trafna chlopaki zrobili dwie dziury w termostacie zeby obieg byl czaly czasz otwarty.Po wymianie termosatu problem wrucil grzeje sie i wyrzuca plyn przez zbiornik wyruwnawczy.Obecny mechanik robi test na spaliny i okazuje sie ze spaliny są.Po sciagnieciu glowicy okazalo sie ze poprzedni pseudo mechanicy porysowali blok przy sciaganiu uszczelki.Silnik wyciagniety blok splanowany glowica splanowana uszczelka nowa szpilki nowe.Po zlozeniu wsystko ok ale tylko na krutkich odcinkach,po przejechaniu 20 km samochud sie zagotowal i wyzucilo wode.Nastepna diagnoza peknita glowica,glowica sprawdzona na goraco ok,blok na goroco ok po zlozeniu i wymianie zaworu egr dalej ZONK turbo jest chlodzone cziecza sprawdzone ok.Jezeli ktos mial podobny przypadek lub wie co moze byc jeszcze nie tak to prosze o odpowiedz bo juz wydalem ponad 9000 tys i samochud dalej stoi.