Golf 2 1.8 country - szarpie i gaśnie

16 Sty 2019, 18:31

Witam, posiadam golfa 2 Country z silnikiem 1.8 benzyna 98km. Pojawił się pewien problem, a mianowicie z początku było tak że jechał ale z takim mułem trochę jakby mu z 20 koni odjęło i podczas jazdy zaczął szarpać na każdym biegu, więc robiłem mu przegazówke do około 4tyś obr. i spokój może na kilkaset metrów i znów to samo i tak w kółko, wolne obroty falowały od 800 do 1000 albo przy dojezdzaniu do skrzyżowania gasł. Wszystko byłoby może w miarę ale od paru dni zaczął coraz to częściej gasnąć podczas jazdy np, jade 4-tym biegiem i nagle odbiera mu moc i gaśnie, a chcąc go zapalic łapie od strzała ale po uruchomieniu ma reakcje może 2 sekundy na gaz i znowu zaczyna go dusić i nie reaguje wcale na gaz, spada do maksymalnie niskich obrotów chwile pochodzi na trzęsącym silniku i gaśnie. I tak po kilku uruchomieniach w końcu dostaje reakcji na gaz i jedzie z kilkaset metrów, nieraz dłużej, nie ma reguły że zawsze ten sam odstęp i nadal gaśnie na biegu. Nieraz trafi sie że mozna z 50km zrobić i wszystko ok ale ogólnie ma tak jak wspominałem muła i wcale nie czuć te 98km, chodzi tak jakby miał w milisekundach przerywany cykl zapłonu czy coś takiego, nawet po chodzie słychac że mu coś dolega. Wymieniłem profilaktycznie filtr paliwa ale wiedziałem że to za pewne nie pomoże i nadal jest to samo. Prosze o pomoc bo juz rozkładam ręce :|
Ursusc330
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 12 10 2011
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Opel astra f
Silnik: 1.7 TDS ISUZU
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

16 Sty 2019, 20:18

Pomysł o układzie zaplonowym, świece i kable
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16692
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

03 Lut 2019, 15:59

Obserwując przez te różne dni sprawa wygląda tak, że jeśli są pogodne dni, nie jest na asfalcie mokro, nie jeździ sie po kałużach jest wszystko ok ale gry pada deszcz lub śnieg albo wystarczą kałuże i problem wystepuje. Czyli wiadomo że przyczyną jest tu woda ale pytanie jest teraz takie gdzie ona może się dostawać że są szarpania a nieraz gaśnie całkowicie? Kable ponoć były wymieniane niedługi czas temu także tego nie podejrzewam od samego początku.
Ursusc330
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 12 10 2011
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Opel astra f
Silnik: 1.7 TDS ISUZU
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

03 Lut 2019, 17:15

Odpowiedz masz wyżej. Tu nie chodzi o wodę a konkretnie o wilgotność.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16692
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota RAV4 V generacji
    W 2019 roku doczekaliśmy się również premiery piątej odsłony modelu, którym 25 lat temu Toyota zrewolucjonizowała motoryzację i utworzyła rynek SUV-ów. Mowa oczywiście o modelu RAV4. Auto zmieniło się ...
    Największe mgły występują w październiku i listopadzie
    Zgodnie z danymi Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej w Polsce notuje się rocznie średnio 54 dni z mgłą, a najwięcej takich dni występuje najczęściej w październiku i listopadzie. Stacjami synoptycznymi, na których ...