Witam wszystkich Pozytywnie Zakręconych. Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zamontowania silnika od volkswagena Audi Seata 1.8T,235 koni do Volkswagena T5
Silniki chodzą po 3 tysiące... Kompletne;z czym powinienem się jeszcze liczyć jeśli pozostałe 3 czy 4 tysiące to za mało? Pytam, bo to moje marzenie, ale nie poparte wiedzą marketingową, wiem, że silnik musi być poprzecznie ułożony, czyli BAM
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Duże przenośne szybkie ładowarki - powerbank do auta elektrycznego Volkswagen przedstawia przenośną ładowarkę umożliwiającą szybkie zasilanie aut w energię elektryczną. Działa ona na zasadzie „powerbanku”, urządzenia pomocniczego do telefonu komórkowego. Niezależnie od ...
Masz oczywiście rację. Chodziło mi przedewszystkim, zakładając temat, czy ktoś coś takiego robił. To by był zaczyn do rozmowy o kosztach. Chciałem bazowac na czyimś doświadczeniu. Inaczej koszty można mnożyć w nieskończoność. Widziałem takie coś w vw t4... Działa
A nie lepiej rozkręcić to co masz? bo jest turbo, diesel, a wersji 1,9 tdi było sporo np w Ibizie Cupra było 160 koni albo w Leonie mk1 ARL 150 poskładać graty, zestroić i wyjdzie taniej niż pakowanie się w 1,8T i to 225 konnego Jak już to lepiej 1,8T AGU 150 konne przepustnica na lince, taniej można kupić i łatwiej coś pokombinować. 225 koni to nawet nie pasuje pod słabsze 150tki 1,8T cały słupek a co tu mówić o konkretnie innym aucie.
Jak coś to popytaj Panów z Genowefa Garage spod Konina, oni takie swapy robią.
Właśnie o to mi chodzi:,, szału nie ma". Wiem, że dynamika 200 koni dieslowskich a 200 w benzynie to zupełnie inna jazda. Swap do 1.8 turbo interesuje mnie tylko dla tego, że szykuję projekt transportera t5, który ma być rozwojowy. Jednostka 1.8 T jest bardzo elastyczna;nie chcę przestać na 225 ps, lecz zakorzenić ten silnik i dopiero zacząć zabawę. Biorąc pod uwagę, że t5 ma oryginalnie ioasty tylne ptzygotowane pod 4x4,nie wykluczam i quatro...
Mam to szczęście, że pracuję jako mechanik urządzeń transportowych typu taśmociągi na lotniskach czy w firmach wysyłkowych, ale moja macierzysta firma posiada autohandel i porządny warsztat z profesionalnym osprzętem. Reasumując, kasa i części to nie problem, moi koledzy w prcy, są jednak dalecy od pasji, szukam pomocy mentalnej, fachowei i kogoś kto mnie poprowadzi w sensie:,, Jacek, nie, tak nie bo....., tylko tak i tak bo.... "
Przy takich pracach nie ma standardów, każdy projekt jest indywidualny, przy takim aucie trzeba stawiać bardziej na wysoki moment NM a nie konie. Ja uważam ze to nie ma sensu no ale Twoj wybor. Ja bym wicisnął ile mozna rozsądnie z tego co masz, wkoncu to nie rajdowka a bus
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
więc widziałem mnóstwo filmów ludzi zabierających to urządzenie i odłączając węże odpowietrzające i wtyczkę, a następnie czyściłem je prawidłowo złotem lub czymś innym, ale czy można stracić programowanie, jeśli wtyczka zostanie wyjęta?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.