Golf 4 1.8 125 KM drgania na biegu jałowym

22 Paź 2016, 10:01

Witam zauważyłem ostatnio takie objawy ze na biegu jałowym delikatnie "trzesie drga " silnikiem na benzynie mniej na Lpg bardziej odczuwalne obroty wporzadku nie drgaja , i przy wiekszych predkosciach np przy 140km/h zaczyna drgac kierownica i buda a juz przy 160km/h przestaje .
Jakie moga byc objawy tego rozne opinie czytałem i nie wiem od czego zaczać?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

22 Paź 2016, 12:14

Sprawdź w pierwszej kolejności poduszki silnika i skrzyni.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Paź 2016, 18:30

ok, mozliwe jakies inne propozycje?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

23 Paź 2016, 10:03

W pierwszej kolejności usuń drgania na biegu jałowym : sprawdź świece zapłonowe ,przewody wysokiego napięcia i ciśnienie w cylindrach o poduszkach pisał już kolega wcześniej.
Stanisław1
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: Raszków

23 Paź 2016, 13:36

A jak tam krokówka , czysta?
kowalek56
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: NIe mam

23 Paź 2016, 16:09

krokowy jak by byl brudny to by obroty falowały , a nie faluja tylko czuc w aucie delikatne drgania
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes Klasy G
    Luksusowy Mercedes Klasy G także ma wojskowe korzenie. Prace nad niemiecką terenówką rozpoczęto w 1972 roku. Początkowo samochód trafił między innymi do armii Niemiec, Szwajcarii, Argentyny oraz Iranu. Dostępna ...
    Kalkulator średniego spalania
    Policzenie wartości średniego spalania jest dosyć istotne dla większości kierowców dlatego też przygotowaliśmy kalkulator kosztów zużycia paliwa który pozwala obliczyć średnie spalanie na określonym dystansie, ...

23 Paź 2016, 21:04

jak masz przyzad do sprawdzania cisnienia to sprawdzaj, na cylindrze musi byc okolo 15 i nie moze byc duzej rozbierznosci miedzy kazdym cylindrem
kowalek56
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: NIe mam

25 Paź 2016, 10:35

Nie mam niestety takiego przyrzadu:/ ciekawe ile w warsztacie za to sobie licza?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Paź 2016, 11:23

milan240 napisał(a):ciekawe ile w warsztacie za to sobie licza?
Myślę, że nie zapłacisz więcej jak 100zł za sprawdzenie kompresji w silniku.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

05 Lis 2016, 16:37

Po wizycie u mechanika okazuje sie ze poduszka silnika do wymiany ,a czy to jest przyczyna tego okaze sie po wymianie
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna