Golf 4 1.8 125 KM drgania na biegu jałowym

22 Paź 2016, 10:01

Witam zauważyłem ostatnio takie objawy ze na biegu jałowym delikatnie "trzesie drga " silnikiem na benzynie mniej na Lpg bardziej odczuwalne obroty wporzadku nie drgaja , i przy wiekszych predkosciach np przy 140km/h zaczyna drgac kierownica i buda a juz przy 160km/h przestaje .
Jakie moga byc objawy tego rozne opinie czytałem i nie wiem od czego zaczać?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

22 Paź 2016, 12:14

Sprawdź w pierwszej kolejności poduszki silnika i skrzyni.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Paź 2016, 18:30

ok, mozliwe jakies inne propozycje?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

23 Paź 2016, 10:03

W pierwszej kolejności usuń drgania na biegu jałowym : sprawdź świece zapłonowe ,przewody wysokiego napięcia i ciśnienie w cylindrach o poduszkach pisał już kolega wcześniej.
Stanisław1
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: Raszków

23 Paź 2016, 13:36

A jak tam krokówka , czysta?
kowalek56
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: NIe mam

23 Paź 2016, 16:09

krokowy jak by byl brudny to by obroty falowały , a nie faluja tylko czuc w aucie delikatne drgania
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

23 Paź 2016, 21:04

jak masz przyzad do sprawdzania cisnienia to sprawdzaj, na cylindrze musi byc okolo 15 i nie moze byc duzej rozbierznosci miedzy kazdym cylindrem
kowalek56
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: NIe mam

25 Paź 2016, 10:35

Nie mam niestety takiego przyrzadu:/ ciekawe ile w warsztacie za to sobie licza?
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Paź 2016, 11:23

milan240 napisał(a):ciekawe ile w warsztacie za to sobie licza?
Myślę, że nie zapłacisz więcej jak 100zł za sprawdzenie kompresji w silniku.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

05 Lis 2016, 16:37

Po wizycie u mechanika okazuje sie ze poduszka silnika do wymiany ,a czy to jest przyczyna tego okaze sie po wymianie
milan240
Początkujący
 
Posty: 186
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: VW Golf IV
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna