Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
nie mój rejon, fizycznie nie pomogę .Schuler napisał(a):Lokalizacja Wielkopolska rejon Poznania.
Dobry pomysł . Jednakże dokonać skanowania wszystkich dostępnych sterowników . Błędy to za mało . Trzeba poszperać w blokach pomiarowych .Schuler napisał(a):Może właśnie warto podjechać gdzieś na zwyczajną diagnostykę i sprawdzić błędy odnośnie centralnego?
Być może tak lub nie ma programu , nie ma czym i jaży jarząbkaSchuler napisał(a): Może gość nie łapie tego
No teraz tak wszystko się zamyka i działaKao napisał(a):Czy ktoś sprawdził czy po zamknięciu auta wszystko faktycznie jest zamknięte?
Kao napisał(a):No ale jak drzwi są nie zamknięte (o czym tez świadczy swiacąca ciągle lampka wnętrza) to i alarm się nie uzbroi, logiczne.
Schuler napisał(a):Panowie z tym autem to masakra, Golf pojechał do elektryka, przy nim wszystko jak zwykle wariowało, no ok działamy, miał posprawdzać itp itd..
Dzwoni że u niego wszystko działa, chodzi jak nówka, on nie widzi powodów żeby rozbierać drzwi i zamek wymieniać, tym bardziej że wleciał by tam zamiennik a siedzi oryginał, to bezsensu jak działa.
Schuler napisał(a):A może to jest tak jak pisał Kao? że komfort wyłącza lampkę żeby aku nie padło i jakby "resetuje" to wszystko i wtedy działa?
MotoAlbercik napisał(a):Powiem tak - zmień mechanika. A najlepiej pojedz do elektryka samochodowego
Wydaje mi się że to z fabryki takie coś jest zaprogramowane czy nie? Bo jak otworzy się drzwi to lampka gaśnie nie? po czasie? mówimy o sprawnym działaniu...radio chyba też wygasa z czasemMotoAlbercik napisał(a):Może tak być. Pytanie tylko, czy masz coś takiego jak oszczędzanie energii, czyli że po danym czasie wyłączają się poszczególne odbiorniki i dlatego lampka gaśnie.
Te błędy są odczytane przez Ciebie ? Masz program ?Schuler napisał(a): generalnie błędy są takie jak podałem chyba że za mało informacji? czy mówimy o sprawdzeniu bloków pomiarowych i tego jak widoczne są drzwi?
Może być tak . Usunięcie takiego problemu wiąże się z wymontowaniem zamka i jego niejako rozćwiartowaniem . Poniżej fota , na czerwono gdzie szukać tzw zimnych lutów . Zamek właśnie z golfa czwartegoMotoAlbercik napisał(a):Mogą to być nawet zimne luty na płytce
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Pytanie kto się będzie bawił w taką naprawę ? Trzeba umiejętnie rozebrać i umiejętnie to złożyć po przelutowaniu aby działało .Nie ma , schematy tego nie pokazują .MotoAlbercik napisał(a):Dodam jeszcze, że w drzwiach kierowcy jest podwójny mikrostyk.
To przy dokładanym alarmie . Przy fabryczny już nie . Pytałem autora tematu o to czy alarm fabryczny czy nie . Odpowiedzi nie ma jednoznacznej.MotoAlbercik napisał(a):Oprócz tego wszystkiego między włącznikami z.c. na drzwiach a modułem alarmu są diody. Mogła któraś paść
Jak nie ma jak jest. W zależności od wersji instalacji, jeden styk służy oświetleniu wnętrza, alarmowi i c.z. a drugi zaświeca lampkę kontrolną w zestawie wskaźników.bonifacy napisał(a):Nie ma , schematy tego nie pokazują .
bonifacy napisał(a):To przy dokładanym alarmie . Przy fabryczny już nie . Pytałem autora tematu o to czy alarm fabryczny czy nie . Odpowiedzi nie ma jednoznacznej.
bonifacy napisał(a):Pytanie kto się będzie bawił w taką naprawę ? Trzeba umiejętnie rozebrać i umiejętnie to złożyć po przelutowaniu aby działało .
My tutaj mamy golfa czwartego . Konkretne auto . Wiemy z którego rocznika , wiemy że ma elektryczne szyby , centralny zamek , pilot do tego zamka , alarm itp . Nie wiemy czy to wszystko jest fabryczne . Nie wiemy czy układ jest już na CAN czy nie na CAN . Zakładamy że tak i jeszcze na starym rozwiązaniu . Wtedy wychodzi że siłowniki zamka centralnego są podłączone do modułów podnośnika szyby . Moduły podnośnika szyb są podłączone do modułu komfortu . W module komfortu jest zabudowany alarm i sterownik radiowy pilota . Wszystko się schodzi do modułu komfortu a nie tak jak piszesz do alarmu . Rzekomych diodek nie ma bo i po co . Chyba żeMotoAlbercik napisał(a):diosy są również przy alarmie fabrycznym. Zresztą to nie ma znaczenia, bo diody są zawsze, jeżeli do alarmu są podłączone takie rzeczy jak z.c. czy moduł sterowania szybami.
Pokaż dla golfa czwartego to uchylę czoła .MotoAlbercik napisał(a):Jak widać ze schematu
MotoAlbercik napisał(a):Dodam jeszcze, że w drzwiach kierowcy jest podwójny mikrostyk.
Kao napisał(a):MotoAlbercik, przestań Ty mącić, sugerujesz się schematem z golfa 5
Kao napisał(a):bo produkcja golfa 4 skończyła się w 2004r.