REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Temperatura w układzie chłodzenia może sięgać nawet 110 stopni i wtedy wskazówka temperatury może się jeszcze utrzymywać na 90 stopni. Tu masz układ ciśnieniowy więc to trzeba wziąć pod uwagę. Przy temperaturze która osiągnąłeś mógł się nie włączyć nawet pierway bieg wentylatora nawet przy sprawnych dwóch biegach.lord07 napisał(a):Dzisiaj zostawiłem samochód na wolnych obrotach i monitorowałem temperaturę przez VCDS, doszedłem do 96 st. C i wentylator nawet nie ruszył. Po tym wyłączyłem silnik by czasem go nie przegrzać.
Rokiko napisał(a):Jak masz VCDS to proponuję podczas jazdy monitorować temperaturę i wtedy zobaczysz jakie wartości osiąga
Na pewno jest wymuszony włączonym wentylatorem.lord07 napisał(a):Natomiast w korku to max 102 i jeśli właśnie dojdzie do tej temperatury to w krótkiej chwili spada na 94, czyli jakby wentylator działał.