Golf II - nie działa tylnia wycieraczka

30 Wrz 2010, 15:24

Witam. Od paru dni jestem posiadaczem golfa II z 91r. Wszystko jest ok, ale nie działa mi tylnia wycieraczka. Spryskiwacz na tylnią szybę działą i automatycznie powinna za tym iść wycieraczka, lecz tak nie jest. Sprawdziłem bezpieczniki - są OK. Jak wykręciłem silniczek i podłączyłem go "na krótko" to działa, a gdy siedzi tam gdzie powinien to nie chodzi. Tak jakby prąd nie przechodził. Może mieliście podobny problem? Z góry dzięki za odp.
Muma197
Muma197
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mazowieckie

30 Wrz 2010, 19:59

Sprawdź czy kable które wychodzą z klapy do karoserii nie są przerwane. W tym gumowym łączeniu. Najczęstsza przyczyna. Pozdrawiam
Kryspin
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: pomorskie

01 Paź 2010, 13:26

Sprawdzałem. Wszystkie kable są w porządku.
Muma197
Muma197
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mazowieckie

04 Paź 2010, 21:09

A silniczek czy nie spalony , przy okazji sprawdź czy prąd dochodzi i czy bezpiecznik nie jest spalony
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

05 Paź 2010, 12:59

Silniczek jest dobry i bezpieczniki też. Dowiedziałem się ostatnio, żebym sprawdził kable co jak otwierasz tylnią klapę to masz w takiej gumie przewody w lewym górnym rogu. Tam podobno się nieraz zginają. Muszę to sprawdzić.
Muma197
Muma197
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mazowieckie

05 Paź 2010, 17:51

Kryspin napisał(a):Sprawdź czy kable które wychodzą z klapy do karoserii nie są przerwane
:roll:

Czytaj dokładniej
:wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny
    Pierwszy na świecie elektroniczny panel kontrolny – Toyota Corona – sierpień 1973. Już od lat 30. XX wieku samochody posiadały wskaźniki i lampki kontrolne informujące kierowcę o poziomie i ciśnieniu oleju, poziomie ...
    BMW w leasingu – o czym warto pamiętać?
    Luksusowe modele BMW cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza wśród przedsiębiorców. Korzystne rozwiązanie stanowi szczególnie BMW leasing. Na co zwrócić uwagę, decydując się na tę formę finansowania? ...

05 Paź 2010, 18:39

Ach... Faktycznie:) Sorrki. Jutro sprawdzę i dam znać.
Muma197
Muma197
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mazowieckie

05 Paź 2010, 18:46

Muma197 napisał(a):Ach... Faktycznie:) Sorrki. Jutro sprawdzę i dam znać.


Luzik każdemu eis może zdarzyć coś przeoczyć :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

02 Lut 2011, 00:09

Faktycznie. Wina leżała w kablach, które znajdują się w klapie. Dzięki za pomoc.
Muma197
Muma197
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mazowieckie