Golf III gaśnie po odpaleniu lub nie odpala wcala

09 Lip 2014, 16:57

Witam. Mam problem ze swoim golfem III. Zaznaczam, że jestem całkowitym laikiem w dziedzinie i dopiero zaczynam się uczyć, przynajmniej podstaw bo to mój pierwszy samochód i co nieco trzeba wiedzieć. Opiszę problem od samego początku. Samochód jeździł sobie normalnie, nic się nie działo, po czym któregoś razu zauważyłam że czasem przy ruszaniu nie ma jakby siły jechać, po czym załapuje i jest ok. Tak było podczas ruszania zarówno na początku jazdy jak i przy ruszaniu np na skrzyżowaniu. Następnie któregoś razu ruszył, nie maił jakby siły, przejechałam może 20m, zgasł i nie dało się go już uruchomić. Po jakiś 2 godzinach odpalił normalnie, przejechałam kilkaset metrów i odstawiłam na parking. Następnego dnia znowu zapalił tylko na chwile, po przejechaniu 5m zgasł. nie odpalił ponownie. Został zaprowadzony do mechanika, i podłączony pod komputer który wykrył błąd czujnika halla. Czujnik wymieniony, błąd usunięty, samochód 2 dni jeździł normalnie po czym znów pojawiła się ta sama sytuacja. Odplił, przejechał 5m, zgasł i już odpalić nie chciał. Samochód z 94r, na benzynę, z imo (mam oddzielny "pilocik: do stacji imo więc w kluczyku raczej ukryty nie jest), silnik 1,6. Bardzo proszę o jakieś rady czy pomysły.
Kaśka
Obserwowany

Prawo jazdy: 02 03 2004
Auto: Golf III
Silnik: 1,6
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1994

09 Lip 2014, 17:36

Pierwsza zasada: W Vw zawsze wykryje błąd czujnika halla, chyba, że zostanie uruchomiony silnik. Podczas zczytywania błędów silnik był uruchomiony? Podejrzewam, że nie... Czujnik halla był prawdopodobnie sprawny a ty niepotrzebnie go zamieniłeś (pewnie na gorszej jakości).

Sprawdź czy napięcie dochodzi do pompy paliwa. Ja podejrzewam, że pompa jest już do wymiany.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna