Golf III r. 92 nie chce odpalic:/

15 Paź 2009, 16:50

Mam następujący problem...
W środę rano chciałem pojechać samochodem na uczelnie...
Przy odpalaniu migała mi lampka braku ciśnienia smarowania silnika...
Dzisiaj poszedłem na stacje benzynową i kupiłem 5 litrów paliwa, bo szczerze mówiąc nie wiedziałem co robić:/ ratujący wszystkiego się złapie:/
Lampka się dalej świeci...

W tamtym tygodniu wszystko działało...
Pojechałem na stacje zatankować i raz na początku jazdy też ta lampa mi się zaświeciła i silnik zgasł... ale później bez problemu odpaliłem i jechałem dalej... przez późniejsze kilka godzin użytkowania lampka, ani problemy z silnikiem się nie pojawiły...
Samochód stał na podwórku przez 5 dni i nie był odpalany...

Czy ktoś wie co dokładnie może być problemem? I czy da się go samemu usunąć...

Nie znam się za bardzo, więc proszę o wyrozumiałość...
ffilla
Nowicjusz

• 16 Paź 2009, 13:23

Co z olejem? Sprawdziłeś poziom? Przy starym samochodzie trzeba raz w tygodniu zajrzeć pod maskę i posprawdzać wszystkie płyny, oleje i gumowe węże. To zgaśnięcie z zeszłego tygodnia było już znakiem nadchodzącej awarii, można było od razu podjechać do mechanika. Taka lampka to dosyć ważny sygnał, generalnie nie wolno ignorować żadnej czerwonej lampki.

Było by lepiej, żebyś zajrzał tu na forum zanim coś się zepsuje, gdyż większość awarii spowodowana jest przez niedbalstwo. Być może admin tego forum założył i przykleił taki temat, co należy sprawdzać w aucie, musisz poszukać. A jak nie to możemy o tym podyskutować. Tak więc napisz jaki poziom oleju. Jak nie wiesz jak się to sprawdza to napisz.
    karlone
    Zaawansowany

Miejscowość: Śląsk

16 Paź 2009, 18:28

A ja tak z ciekawości zapytam,co wspólnego ma lampka ciśnienia oleju z paliwem?Jak świeci bądz miga kontrolka ciśnienia lub poziomu oleju,to uważasz,że jak zatankujesz,to przestanie?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika