Hatchback 30-35k?

15 Sie 2019, 23:32

Cześć,
Jak w temacie szukam hatchbacka, a że parę lat temu świetnie mi doradziliście to liczę, że i teraz się uda.
Przede wszystkim budżet jaki wpisałem jest znakiem zapytania bo nie znam się i nie wiem czy to odpowiednia cena za markę jaką upatrzyłem, liczę że mnie wyprowadzicie z błędu.

Obecne auto: Toyota Corolla E12 2003r 1.4 - niezniszczalna jak na razie ale troszkę już nudna.

Trasa łącznie 20 km dziennie do pracy 50% miasto - 50% autostrada. Wypad na weekend lub jak trzeba( :no: ) to do teściów, na wakacje wolę jednak samolot :)

Paliwo: tylko benzyna - nie chcę gazu
Pojemność: myślę, że 1,4 starczy jako, że auto będzie rejestrowane we Wrocławiu i wolałbym nie utonąć przy ubezpieczeniu.
Moc - obecnie jest 97KM, a raczej było - troszkę mało ale ciśnienia nie mam na tym punkcie.
Najistotniejszy punkt: Jak najmniej awaryjna, tak jak moja obecna corolla :)

Moje typy pod względem wizualnym:
1. Kia Ceed II lub Pro Ceed / Auris II / Focus Mk3 / Volvo V40 II - każdy tak samo mi się podoba
2. Hyundai i30 II / Opel Astra J

Co najważniejsze czy 30-35k jest realną ceną za dobry model z ww. ?
Czego się spodziewać za taką cenę przy ww. tzn. jaki przebieg, rocznik i stan czy wyposażenie tak w przybliżeniu bo na ogłoszeniach różne oferty cenowe się pojawiają ale ja chcę kupić auto sprawne i bezpieczne, a nie odpicowane i błyszczące.

Z góry dziękuję!
AreQ
Nowicjusz

Prawo jazdy: 16 08 2009

16 Sie 2019, 13:55

Za max. 35 wziąłbym pod uwagę:
Ford Focus MK3 1.6 125KM
Hyundai i30 II 1.6 MPI
Kia Cee'd II 1.6 GDI
Opel Astra J 1.4T

Różnica w OC między 1.4, a 1.6 wyjdzie max. 100zł, różnica w spalaniu to z 0,5l, a na autostradzie 1.6 spali nawet mniej od 1.4.

Volvo V40 raczej nieosiągalne w tym budżecie, Auris II też jeszcze nie poleciał tak z ceną.

Popatrz jeszcze na Civica VIII 1.8, spala również mało, jest bezawaryjny.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T