Hatchback z LPG na dłuższe trasy do 16tys.

25 Wrz 2015, 16:17

Witam wszystkich, :)

Jestem nowy na forum, a zarejestrowałem się po jakimś czasie przeglądania tematów jako gość. Zważywszy na mnogość wiedzy i doświadczeń różnych kierowców uznałem, że warto :) .

Koszt: 16 tys.
Nadwozie: Hatchback
Paliwo: LPG
Trasy: głównie 80-100km w jedną stronę plus miasto,
stosunek jakieś 70/30 na korzyść dłuższych tras
Zakres poszukiwań: kujawsko-pomorskie, wielkopolskie (w przypadku dobrej oferty może być dalej)

Tak, jak powyżej wraz z żoną poszukuję auta w hatchback'u do 16 tys. Jeśli trafiłaby się dobra, a minimalnie wyższa oferta też jestem w stanie rozważyć. Ze względu na chęć zminimalizowania kosztów zależy mi na aucie z LPG, ewentualnie tańszym z możliwością zainstalowania. Przyznaję, że jestem dość zielony w temacie, tym chętniej posłucham doświadczeń innych użytkowników :) .

Rozglądam się trochę po internecie w poszukiwaniu różnych ogłoszeń. Za taką cenę i w takich parametrach aż tak dużego wyboru nie mam. Nie ukrywam, że ze względu na mniejsze ryzyko wolałbym trafić na egzemplarz od prywatnego właściciela niż kupić auto z komisu (chyba, że ktoś może coś gdzieś polecić) :) . Jestem z kujawsko-pomorskiego i ze względów logistycznych właśnie tutaj chciałbym się rozejrzeć. W grę wchodzi również wielkopolska. Jeśli chodzi o trasy jakie będę pokonywał to zależy mi przede wszystkim na jeździe poza miasto raz w tygodniu 80-100km w jedną stronę. W grę wchodzi również jazda po mieście. Zanim zacząłem czytać różnego rodzaju tematy zastanawiałem się w tej kwocie nad jakąś Astrą, ewentualnie Peugeotem 307:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Co sądzicie?