Nie kojarzę akurat tego silnika,więc jakbyś mi podpowiedział jaki masz w tym silniku wtrysk paliwa - wielopunkt,czy sekwencja) i jaki masz kolektor - odlew czy plastik,czy masz katalizator i sondę lambda.
Na temat instalacji gazowych,które mółbyś zamontować,to można napisać kilkustronicowy referat.Lepiej będzie jak poczytasz sobie o tym,używając Google.Poczytaj o generacjach instalacji gazowych.Jest ich aż pięć,z czego pierwsza odpada,ponieważ jest tylko do silników gaźnikowych.
Oczywiście najlepsza jest sekwencja gazu w fazie lotnej,a jeszcze lepsza sekwencja gazu w fazie ciekłej.Przy tych instalacjach praktycznie silnik nie traci nic ze swojej mocy,a zużycie paliwa jest o około 5% większe niż zużycie benzyny.Dla porównania zwykła instalcaja II generacji - silnik jest o około 20% słabszy i pali około 20% więcej gazu niż benzyny.Ale różnica w cenie też daje do myślenia - II generacja około 2000PLNów,IV około 5500PLNów,a V ponad 9000PLNów
![Confused :?]()
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...