Honda Cicic V czy Opel Astra

08 Gru 2010, 21:22

Witam wszystkich użytkowników forum. Jestem studentem i poszukuję samochodu głównie do jazdy po mieście. Zastanawiałem się nad dwoma autami, mianowicie [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] a [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]. W związku z tym mam do was pytanie co lepiej wybrać?? Jak jest z awaryjnością tych pojazdów, jakie są koszty napraw i części zamiennych ?? Czy lepiej wziąć samochód na benzynę czy na gaz? A może macie jakieś inne propozycje tak do 5500 zł.?
atex
atex
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

08 Gru 2010, 21:26

Ogłoszenie z Oplem nie działa.
Zdecydowanie Civic. Auto trwalsze, bardziej niezawodne, lepiej się prowadzące. Zawieszenie wielowahaczowe jak w autach klasy premium ;-) . Ile kilometrów robisz miesięcznie? Długie czy krótkie odcinki?
AreBie
Aktywny

Miejscowość: NML

08 Gru 2010, 21:31

Będę robił tak ok.300 km miesięcznie. Spróbuje wstawić te ogłoszenie z Oplem jeszcze raz [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
atex
atex
Nowicjusz

08 Gru 2010, 21:33

Jeśli 300km miesięcznie to zdecydowanie PB. Kupować auto z zamontowaną instalacją to ryzyko (w Honach trzeba regulować zawory co 20 tyś, większość użytkowników tego nie robi i są potem kłopoty z głowicą) a montaż przy takich przebiegach jest bezsensowny.
AreBie
Aktywny

08 Gru 2010, 21:42

W sumie nie wiem jaki ta Honda ma przebieg :) Powyżej jakiego przebiegu nie opłaca mi się jej brać?? Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tej głowicy (czy jest w dobrym stanie)? Z tego co słyszałem to silników w Hondach nie opłaca się naprawiać, czy to prawda?? A może polecasz jakieś inne auto??
atex
atex
Nowicjusz

08 Gru 2010, 21:50