REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sam zakładałeś? Na pewno wszystko jest odpowiednio podłączone?Triple napisał(a):Dodam tylko, że montowałem hak
To błąd B1177 (PA50) - pojawia się on w momencie jak napięcie akumulatora spadnie poniżej 7,5V. Oczywiście nie musi to być długotrwałe wystarczy że przekroczy tą dolna granicę i błąd pojawia się. Kontrolki które opisałeśTriple napisał(a):pokazuje błąd b1177 50
mogą być następstwem tego problemu.Triple napisał(a):wywala VSA, TSA i wykrzyknik
Rokiko napisał(a):Sam zakładałeś? Na pewno wszystko jest odpowiednio podłączone?Triple napisał(a):Dodam tylko, że montowałem hakTo błąd B1177 (PA50) - pojawia się on w momencie jak napięcie akumulatora spadnie poniżej 7,5V. Oczywiście nie musi to być długotrwałe wystarczy że przekroczy tą dolna granicę i błąd pojawia się. Kontrolki które opisałeśTriple napisał(a):pokazuje błąd b1177 50mogą być następstwem tego problemu.Triple napisał(a):wywala VSA, TSA i wykrzyknik
Musisz dokładnie przyjrzeć się instalacji zaczynając od punktów masowych, dalej trzeba wykluczyć akumulator bo tu może robić się zwarcie na celach, problemem może być również sam alternator, a może faktycznie coś z podłączeniem gniazda przy haku skoro problemy zaczęły się dopiero po założeniu haka.