Widze że auto należy do klubu civica więc ja bym tam sprawdził jaka jest jego historia bo napewno będzie opisana. Patrząc po fotkach wydaje mi sie że tył jak i przód był puknięty (z przodu maska troche sie zapada a z tyłu tylny zderzak jest nierówno spasowany).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
ja bym zproponował mitsubishi eclipse z roku 1994 samochód godny polecenia silniki wytrzymałe za 6000-7000 tys dostaniesz dobrego za mniej kasy to już skatowanie np o taki [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Kolego, wszędzie doradzasz to Eclipse. Nawet w tym temacie, wcześniej już je doradzałeś. Wszędzie nawet polecasz ten konkretny rocznik.
150KM, silnik 2.0, auto pali jak smok, a autor tematu chce oszczędne autko. Civic jest dobrym wyborem. Jak chcesz max oszczędne, w HB masz 1.3. Sam obecnie szukam czegoś w ten deseń i zastanawiam się nad coupe. 1.5 90KM powinno Cię zadowolić.
Jak potrzebujesz lepszych wrażeń, to jest silnik 1.6 na Vtec-u 125KM. Biorąc pod uwagę moc, autko oszczędne jeśli się nie piłuje, a ze względu na masę osiągi ma porównywalne "ze szybkim i wściekłym" Eclipse 1gen 2.0.
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz" "Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Elektryczne supersamochody. Przyszłość sportowych aut czy chwilowa moda? Świat motoryzacji przechodzi transformację w kierunku elektromobilności. Supersamochody z napędem elektrycznym osiągają coraz lepsze parametry, często przewyższając osiągi swoich spalinowych odpowiedników. Producenci ...
Małe tablice rejestracyjne i problemy kierowców Małe tablice rejestracyjne są dostępne od ponad roku ale niektórzy właściciele aut nie znają dokładnie jej przeznaczenia i przez to mogą stracić dowód rejestracyjny od samochodu i dostać mandat w wysokości 500zł. ...
barol91 napisał(a):Przecież takie 1.4 dużo nie spala.
Mała pojemność, nie oznacza mikro spalania. Natomiast turbo znacznie to spalanie zwiększa. Można za tą kasę, kupić hondę bez turbo która będzie paliła mniej i będzie miała lepsze osiągi.
barol91 napisał(a):A kto porównuje japońce z Fiatem?
Ja i porównałby autor tematu - chciał Hondę, dostał ofertę Fiata, pewnie by sobie to porównał.
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz" "Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Wyżyłowany w jakim sensie? Silnik jak najbardziej "fabryka", to żadna wersja sport. Do takiego Civica dopiero można dołożyć turbo/kompresor... ale to już inna bajka.
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz" "Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Atreyu mógłbyś zaproponować jakaś ofertę Civic jeśli masz czas, ale oferty z LPG. A może zaproponujesz jakieś inne autko?? Co możesz powiedzieć na temat Celici??
Jak już wcześniej pisałem sam się rozglądam, można powiedzieć że przejrzałem na wylot cały rynek starszych japończyków za małe pieniądze, dla młodych kierowców: Hondę CRX II 1.5, Hondę CRX del Sol 1.6, Mitsubishi Lancera VI 1.6, Mazdę 323F [BA] 1.6, Toyotę Passeo 1.5, Hondę Civic V Coupe 1.6 Vtec i Toyotę Celicę V 1.6 STi. Jak widzisz mam dość podobne kryteria + liczę jeszcze że auto będzie troszkę wyróżniać się spośród szarej masy.
Za tą kasę, przy pomocy osób obeznanych z konkretnymi samochodami, z klubów itd. idzie kupić każdy z powyższych samochodów w stanie nadającym się do jazdy i bez konieczności inwestowania na start grubych tysiaków. Wiadomo, filtry, oleje, ale nie generalka.
Szczególnie polecam te dwa ostatnie samochody, spośród całej tej gromadki. Reszta ma zwykle jakieś wady, przez które zrezygnowałem z nich, nie chce się rozpisywać, bo trochę by to zajęło, no chyba że jesteś zainteresowany konkretami. Aha i w kwestii części czy spalania, co tyczy się w szczególności Celici, nie słuchaj osób które nie miały z tym autami do czynienia, obiegowe i błędne opinie mogą być krzywdzące.
Na inne forum, robiłem ostatnio za i przeciw. Porównanie Civic/Celica. Wstawię, może Ci się przyda.
Toyota Celica 1,6 STi
Silnik 4A-FE, moc 105KM/6000obr., maks. moment 142Nm/3200obr., 1200kg wagi, 11s do setki.
+ sportowe pochodzenie. + ocynk, mało kłopotów z rdzą. + dynamiczność przy niższych obrotach wystarczająca do jazdy na co dzień po mieście. + wygląd. + wygląd. + wygląd. + jw. i otwierane światła. - części i zamienników mniej i trochę droższe. - w porównaniu osiągi, zbliżone do... "domowej" Corsy 1.4. - w warunkach mieszanych, może palić minimalnie więcej od Civica.
Honda Civic V Coupe 1,6 ESi VTEC:
Silnik D16Z6, moc 125KM/6600obr., maks moment 142Nm/5200obr, 1060kg wagi, 8,7s do setki
+ dosłowny zalew części, zamienników, akcesoriów. + osiągi porównywalne z niektórymi autami 2.0 bez turbo. + przy kręceniu - rakieta. + ogromny potencjał silnika, jak chodzi o tanie ponoszenie mocy. + śmieszne spalanie przy niskich obrotach. +/- Vtec od 4800 obr. - powyżej 5k spalanie przestaje być śmieszne. - wysoko maksymalny moment, kiepska dynamiczność na niskich obrotach. - rdza która jest wrogiem nr. 1 tych aut. - auto nie brzydkie, ale na pewno mniej się wyróżnia i jest tego dużo więcej na ulicach.
Z tym że - jak chcesz koniecznie gaz. To jak Civic, to nie Vtec, tylko 1.5. 90KM dla auta 1t to wystarczająco na co dzień, szczególnie jeśli liczy się dla Ciebie oszczędność. Możesz też nie koniecznie Coupe, sam je doradzam, bo jest to jedyna wersja która mi się podoba. Taki HB w ogóle do gustu mi nie przypadł, ale ma dużo szerszą paletę silników. Natomiast jak Celica... to nie do gazu. Są samochody których po prostu nie wypada gazować. Zresztą widok Celiki na stacji pod LPG mógłby być co najmniej dziwny... natomiast Civic, jak najbardziej.
"Kup mocne sportowe auto, załóż gaz" "Nawet dobre zapalniczki są na benzynę"
Az tak na wyróżnieniu mi nie zależy. A znowu mi bardziej się podoba HB 3 drzwiowy ale Coupe tez fajnie wygląda. A co powiesz na temat Civic 6g.?? W Hondzie Civic jak dla mnie to tylko rdza jest najgorsza wada. Chce z gazem ponieważ nie będę miał ogromnych funduszy na tankowanie a na gazie o wiele taniej wychodzi. To auto jest tak +/- na 2 lata. Vtec nie potrzebuje. Silnik może być nawet 1.4. A co do Celici. Silniki nie przepadają za gazem czy tylko nie wypada ich gazować z powodu sportowego wyglądu?? Wygląda bardzo fajnie. A jak z awaryjnością tych aut?? Dzięki za tego posta wyżej dużo się dowiedziałem
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.