rychoolec napisał(a):PS. Gdyby ktoś jeszxcze coś o abarthcie powiedział, to byłoby super. Też jest chyba troche bardziej praktyczniejszy ze względu na wielkość.
Żeby cos więcej powiedzieć musielibyśmy pojeździć.
Mogę Cię nakierować o co masz pytać i na co patrzeć
-zwróć uwagę na Nm i Moc tylko nie na max wartości tylko na to kiedy są dostepne i jak sie zachowują podczas rozpędzania. Moc jest sprawą wtórną. Jeżeli np: jedno auto ma max Nm przy 3000obr. a drugie przy 5000obr to znaczy że banan na Twojej twarzy pojawi się w pierwszej opcji.
-dowiedz się o reakcję na wciśniećie gazu czy jest natychmiastowa przy autach turbo jest to bardzo ważne
-musisz sprawdzić precyzje prowadzenia a do tego jak działa skrzynia biegów bo to spowalania do tego stopnia że nawet najfajniejsza tabelka z mocą nie pomoże.
-zobacz jakie użyte są komponęty czyli blok silnika żeliwo/aluminium, jaka skrzynka bo jak ze zwykłego fiata to porażka.
-przejedż się ostrzej przed zakupem i patrz na temperature silnika czy szybko wzrasta (ten parametr jest potzrebny gdy chcesz popuścić wodzę fantazji)
-masa już wiadomo 1260kg czyli baardzo jak na taka bździnkę. Masa potrafi zabić nawet fajne parametry.
-dowiedz się o możliwość programu na 100% zaraz będziesz o tym mysleć
-dowiedz się co daje usunięcie takich restryktorów jak mały ICek, dolot, wydech czy może same katy albo down pipe...jest to ważne bo można naprawdę ładnie poszaleć.
-dowiedz się o rodzaj zawias belka/wielowachacz/zwykły zawias ma to związek z kosztami.
-dużo do myślenia powinno Ci dać znaleźienie wyników na ćwiartkę
Nie staraj sie ze wszystkim zapoznać na sucho ponieważ na wielu portalach zresztą które tu sie przewijaja opisywane są głupoty takie jak np: colt żle się wkręca gdzie mivec jest zanany dokładnie z odwrotnej reakcji na gaz.
Jak będziesz wertować fora dedykowane uważaj na konibijców bo dla nich zawsze jest tylko jedna strona medalu, na dziwne wykresy po programie bo tutaj zazwyczaj występuje mega optymizm, teoretyzowanie czyli raz w życiu jechałem i myśle że...
Na pociechę dodam że jeżeli dopracujesz taką lekką pstynkę pod względem charakterystyki silnika, zawiasu, hebla to możesz być szybszy od o wiele mocniejszych aut.