HYUNDAI GALLOPER 2,5 TDI KLIMA

23 Lis 2010, 19:48

Witam, sprowadziłem z Niemiec fajnego Gallopera, ma przejechane 140tys, 1998r,ma klime. Silnik bardzo ładnie pracuje. Może mi ktoś powiedzieć jak to autko jezdzi w terenie ? nie mam możliwości sprawdzenia ponieważ nie jest zarejestrowany i się nie zastanawiam czy go nie sprzedać
Zdjęcie
krystianleon
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Ostrow WLKP

23 Lis 2010, 22:12

Poszukaj było troche o Patatajach... :wink:
Ogólnie fajne autko do turystyki off-road i wycieczek po wsadzeniu jakiegoś zderzaka z windą, snorkla, czegoś do spania. Ruda jednak go lubi, silnik jeśli dbasz to bedzie bezawaryjny, ale nie lubi dużo brutalnego traktowania. Słabe sprzęgiełka automatyczne (lepiej wymienić na manuale jak padną). Powrzechną dolegliwością są gnijące przewody paliwowe i hamulcowe. Jak dla mnie skrzynia fajnie zestopniowana w teren, ale na asfalt już nie, przy 100km/h na V biegu trochę za wysokie obroty ma i jest wtedy dość głośny (GR Y60 jest cichszy). Nie wszystko pasuje z Pajero.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lis 2010, 02:12

Jeśli nie będziesz go katował w błocie czy na ostrych podjazdach to da radę. Ja mam długiego, mieszkam w mieście i na taki "teren" to absolutnie żal. Wolę rower :) Za miasto, czy w trasy to jeździłem jednak zawsze bocznymi drogami. I do tego sprawdza się idealnie. Doświadczenia w terenie dużego nie mam, ale nie mam do niego zastrzeżeń. Wsadziłem tylko nowe opony - Matador Izzarda 265/70R15, bo z tymi małymi się jakoś nie polubiłem.
Jak kolega wspomniał, sprawdź przewody, także elektryczne. Od czasu do czasu trzeba też podmienić różne gumki w zawieszeniu, bo to u mnie odzywa się ostatnio za często.
Na asfalcie 90km/h to sporo. 4tys obrotów przekraczam tylko wtedy gdy właśnie się wykopuję i chcę wrócić przed świtem do chaty ;)
Latem zrobiłem 4500km (do Talinna i nazad) bez wizyty w warsztacie. Co prawda końcówka wydechu na taśmę izolacyjną a bak pod korek przecieka, ale i tak przeszedł najśmielsze oczekiwania.
polaiev
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: Poznań

28 Lis 2010, 11:13

A ten z foto to chyba Exceed więc warto też sprawdzić czy nie ma rudej pod plastikowymi dodatkami :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

06 Sty 2011, 21:49

Wymieniłem olej, filtry, świece żarowe itp troche mnie to kosztowało.Mam problem ze sprzęgłem... biegi cięzko wchodzą, próbowałem nadspawać ale to nic nie dało czy może wie ktoś za ile i gdzie mogę dostać używane sprzęgło ? Mam jeszcze jedno pytanie: ile tak mniej wiecej kosztuje cały rozrząd ??
krystianleon
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Ostrow WLKP

06 Sty 2011, 22:34

krystianleon napisał(a):biegi cięzko wchodzą, próbowałem nadspawać ale to nic nie dało czy może wie ktoś za ile i gdzie mogę dostać używane sprzęgło
:shock: :shock: :shock: :shock: :evil:
a olej w skrzyni zmieniłeś? na jaki?
poza tym uwierz mi dołóż kasy kup nowe porządne zamiast zrzucać skrzynie za kilka miesięcy znowu
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Silnik V12 - Lamborghini
    Z mocarnymi jednostkami V12 kojarzy się również największy konkurent Ferrari, czyli Lamborghini. Włosi stworzyli dwie generacje swojej słynnej V-dwunastki. Skupmy się na pierwszej, bo to ona w dużej mierze ukształtowała ...

06 Sty 2011, 23:46

krystianleon napisał(a):Mam jeszcze jedno pytanie: ile tak mniej wiecej kosztuje cały rozrząd ??
Wystarczy wejść na znany portal aukcyjny i wpisać Galloper lub Pajero rozrząd....to nie boli :mrgreen:Najlepiej do tego pompe wody wymienić co by 2 razy się nie bawić :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sty 2011, 00:00

Myślałem ze ktoś wie ile kosztuje no i wiadomo że pompe wody też ;p;p ,nowe sprzęgło ok 450 zł może faktycznie lepiej kupić nowe i bedzie spokój ,Olej w skrzyni wymieniłem teraz już nie pamiętam jaki to był. Generalnie auto fajne tylko jak dla mnie za mało miejsca bo łokciem walę o szybę hehe ale idzie się przyzwyczaić. Po wymianie świec żarowych pali na dotyk przy zimowych mrozach i na dodatek przy słabym aku.
krystianleon
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Ostrow WLKP

07 Sty 2011, 00:06

Najtańszy coś koło 250zł droższy ok 450zł lub więcej, ja raczej nie patrze na cene jeśli chodzi o rozrząd, zawsze biore ten sam zestaw pasek Gates, pompa Airtex, napinacz to różnie ale najczęściej INA i nie narzekam :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

07 Sty 2011, 00:08

a ja głupi robie na oryginałach :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

07 Sty 2011, 16:08

U mnie w rodzinie we wszystkich aytach jakie były (z paskiem) zawsze wsadzali Gates i jest ok.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

12 Sty 2011, 21:59

Pierwsza wtopa :mrgreen:

Zdjęcie
krystianleon
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Ostrow WLKP

12 Sty 2011, 22:14

Eeeee....przypadek....jakby był hi-lif to pewnie sam by wyjechał :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna