Hyundai i40 kombi - przebieg 150 tys, czy warto?

01 Lis 2017, 18:22

Witam :piwo:
Proszę o poradę. Zamierzam tzn. chciałbym kupić Hyundaia i40 kombi, o parametrach - 2012 - 2013 rocznik, przebieg max do 150 tys. w silniku 1.7 CDRi.
I teraz proszę o waszą poradę. Znacie osoby, które mają takie auta z podobnym przebiegiem? Czy warto? Jest to stosunkowo nowe auto, więc mało opini w necie :bored:
Z góry dziękuję za odp.
Cober555
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Mondeo

01 Lis 2017, 18:27

Jakie przebiegi roczne i gdzie?

Jak będzie przebieg 160tys. to już źle?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Lis 2017, 18:30

160 nie jest źle, ale wiadomo chciałbym najniższy przebieg. Przebieg... sam nie wiem, mam kilka ofert także nie wiem, gdzie auto jeździło. Pytam ogólnie o opinię o tych samochodach, jak zachowują się po, powiedzmy 150 tys km.
Cober555
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Mondeo

01 Lis 2017, 18:51

Kilka opinii o 1,7 CRDi możesz przeczytać np. tutaj:
http://www.motodiesel.pl/silniki/3026-s ... -crdi.html

Jednak z tego co mi wiadomo, były przypadki uszkodzenia uszczelki pod głowicą - nie nagminne (powiedzmy 1/100) ale ryzyko jakieś jest i wg mnie lepiej iść w benzynę (tym bardziej, że nie podałeś ile km robisz rocznie).
http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?t=3293
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

01 Lis 2017, 21:30

Ja bym się tego przebiegu tak nie trzymał,bo są np tacy ludzie

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Myślę, że nie jeden z forum kupiłby auto od tego gościa :wink: lepsze takie auto niż sprowadzone perełki z zatajoną (podrobioną) historią
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14183
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Lis 2017, 23:02

A jak karoseria, inne podzespoły, czy ktoś posiada jakieś inf, jak to się zachowuje?
Cober555
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Mondeo
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koncepcyjne modele Lexusa
    Prezentowane na wystawach motoryzacyjnych koncepty Lexusa, zapowiadają kierunki rozwoju stylistyki i technologii samochodów seryjnych. Wielokrotnie zdarzało się jednak, że trafiający na rynek nowy model był niemal ...

02 Lis 2017, 08:47

Klasa premium to to nie jest wiec napewno w aucie doszukasz się pewnych niedociągnieć słabych rozwiązań czy materiałów lecz tez nic nie można wymagać wiecej od tego auta w tej cenie. Są to dobre auta, ładne, wewnątrz również, nawet wygodne można powiedzieć. jedyne co mnie w nim drażni to kultura pracy silnika. Jest dość głośny a auto słabo wyciszone i słychać ten klekot dieslowy ale za gra przyzwoicie wiec weźmiesz głośniej i po sprawie. Po krótce cena/rocznik/jakość to warto się zainteresować
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16524
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

02 Lis 2017, 10:57

Ogólnie największą wadą może być ten silnik, dlatego pytam po raz 3. dlaczego diesel, a nie 2,0 177KM, którego kupisz z ok. 3x mniejszym przebiegiem czyt. pewnie w lepszym stanie?
1,7 CRDi nie był chwalony za dynamikę ale jak na swoją pojemność był elastyczny. Jak kupisz wersję 115KM to zawalidroga. Reszta nie sprawia problemów póki co.
I co najlepsze - zapewne spotka Cię wymiana dwumasy, bo poprzedni właściciel swoje przejechał (czyt. sprzedał przed występowaniem typowych usterek dla diesli). I patent polega na tym, że wydasz 3k, których pewnie nie odzyskasz w paliwie (coś czuję, że masz zamiar mało jeździć ale tabelki spalania Ci się podobają).

i40-2-0-gdi-optima-i-2-0-508-1-6-thp-passat-b7-1-8-tsi-vt101179.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Lis 2017, 16:39

Więc jeżeli chodzi o użytkowanie, to głownie miasto, praca, krótkie odcinki. 1 lub max 2 razy trasa w miesiącu - 600 km w obie strony. obecnym autem robię 15, góra 18 - 20 tys km na rok. I właśnie zastanawiam się, czy przy takim użytkowaniu nie zainwestować w benzynę. Obecnie sam jeżdżę benzyną 8) Tylko pytanie czy, lepiej wybrać silnik 1.6, czy 2.0. Boję się, że 1 będzie zamulony, a 2.0 pociągnie trochę paliwa.
A i elektronika, czy Hyundai daje z tym radę?
Pozdrawiam :wink:
Cober555
Nowicjusz
 
Posty: 8
Auto: Mondeo

02 Lis 2017, 18:00

To tylko benzyna przy takiej jeździe. 1,6 trochę słaby. 2,0 spali ok. 9l średnio (7-11l)
Elektronika jest ok. Czasem jakieś pierdoły się zdarzyć jak zawieszone radio itp. ale raczej nic co unieruchomi auto.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010